İzleyiciler

28 Mayıs 2012 Pazartesi

Renkli Clutchlar ile Doğru Giyinme Sanatı Dersi




Bu yaz Davetlerde yada gece gündüz gezmelerinde hangisinde isterseniz ya çok sade olacaksınız yada kelimenin tam anlamıyla zıvanadan çıkacaksınız.Hangisini seçsek sanki ikisinin ortası olsun dediğinizi duyar gibiyim.Duymamış olayım onu.O yüzden ya çok duru olacagız.Hatta o kadar duru olacağız ki bir bakmışız yokuz.Yada Kontrolden çıkmış olacağız.Ama sokaklarda saçama sapan kıyafetlerde tipler görmek de değil niyetimiz.Herşeyin bir ölçüsü var .Çünkü kontrolden çıkıldığında da kontrollü olunur.

Şimdi altın Kuralları uygulamaya geldi,Ünlüler doğrusunu yapıyor ondan örnek alıp yapayım diyenlerı görüyorum bazen bloglarda ,inanamıyorum o kendini ünlülerden biri gibi olmuş sanıyor ama bir berbat görünce korkup kaçasınız gelir türden yada yaklaşmış ama olmamış bir giyim tarzı ile karşımıza çıkıyorlar.
Bana sorabilirsiniz,sen bir ünlüyü giyimiyle örnek alırmsın,Türkiyede bir elin 5 parmağını geçmeyecek kadar az bu ünlüler.Çok beğendiğim bir isim hem giyinişi hem duruşuyla Siren Ertan'dır.Moda'yı abartıya boğmadan bize ince detayları ile sunar.Onun dışında ise şimdi burayı onlara ayırarak geçirmek istemiyorum.

Konumuz bu zıvanadan çıkarak kombını nasıl oluşturacagımız.
Görsellerle örneklendireceğim,Ürünlerde de Pinkylola ürünleri kullanmaya karar verdim o ünlü markalar zaten mağazalarda var ve marka meraklıları için zaten ulaşılabilir ama kimiside ulaşamaz.Pinkylola Ulaşılamaz seçeneği ortadan kaldırmayı Hedeflıyor,Çünkü Pinkylola'nın felsefesinde Çanta Kadının dostu arkadaşıdır,Bazen sırlarını saklar ona bazen dertleşir ve hep kolundadır Pinkylola kadının Arkadaşı :)

Önce günlük kombinlerle basit ama doğru renkleri kullanmayı da bilebilmek gerekiyor,Bunun içinde bedenimizi tanımak,Saç ve tenimizın uyumlu olacak şeyleri seçebilmeliyiz.en örnek vereyim Normalde doğduğumdan beri sarışındım 3 ay kadar önce zorunlu olarak kendi kendime 2 kutu bosaçımı sarıdan sıyaha boyamak zorunda kaldım.Bu acaip bır maceraydı belkı bır gun kısa ve öz anlatabilirim.
Hayatımda ilk kez kutu boya ile başbaşa kalmış bırı olarak o günden sonra koyu saçlarım vardı,hala var çünkü benden kolay ayrılacak gibi değil,işin güzel kısmı çok iyi anlaştım bu renkle.Tenimin beyaz olması büyük bir avantaj oldu.Ve sarışınken kullanmaya zorlandığım renklere aynada bakıp şimdi çok yakışacak diye aldım ürünleri o renkler yakışıyor.
En zor elimin uzanmadığı bu bana yakışmaz dediim renkler üstümde mükemmel duruyor ki hele makyaj o kısım zaten bı kalem bır mascara ıle saglam,eskıdende oyleydı ama sarısın olunca yaz-kış ayrı dertti makyaj.Şimdi koyu makyaj bıle oluyor.Eskıden kendıme yakıştıramazdım.
Size Önceki halim sonraki halim adı altında bu Fotoğrafı Ekliyorum ki,sizde fikrinizi paylaşın.Her gören önce tanımıyor,şaşırıyor sonra beğeniyor.Ailem bile saçım boyandıktan 1 ay sonra gördü,biraz çekindim tepkilerine çünkü annem hemen çok koyu der,diye bekledim.

Neyse bana çok daldık,Konudan uzaklaşmıyorum ama kişinin kendini ve renklerini hatta çok seviyorum bu rengi tam benlik diye de almaması gerekiyor,çünkü illa yakışacak diye bir kaide yok.
Dip not:Biriyle alışverişe çıkacaksanız mesela benim gibi biriyle size doğru yönlendirmeleri yapacak kişiyse onu söylediklerini kulak arkası etmeyin,ona göre yakışmadı bence yakıştı diye sıyrılıp o gereksiz elbiseyi almayın.Çünkü sonra söylenen doğru çıkacak ,pişmanda olsanız gurunuza yediremediğinizden o aldığınızdan da vazgeçmeyeceksiniz,bilinen gerçek .Ayrıca tek başınıza alışverişe çıktıysanız ,bazen çevrenizde alışveriş yapanlarla iletişim kurmaya çekinmeyin çoğunlukla satış danışmanından daha iyi gözü olan insanlar çıkacaktır.

Bu yazıdan Sonra Tabiiki Kombinler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder