İzleyiciler

22 Mayıs 2012 Salı

Yüksek Topuklu Ayakkabıdan Vazgeçmem Ya Siz

Şimdi Bu başlıkta Ne klasik Ayakkabı Postu mu yaptın bize diyeceksiniz,Yok bu sefer öyle değil.
Bu sefer Farklı,çünkü Topuklu Ayakkabılarım dolapta orada burada ama onları giyemiyorum.
Neden mi çünkü 2 hafta önce Nazar olduğuna kesinlikle artık inandığımız bir diz sakatlanma durumum oldu ve yurumeye bıle zorlanıyorum.Neyse ki durumun cıddıyetının çok uzun sürmeyecegği ama bu berabt havalarda işkence çekeceğimi bilmek zaten beni çok üzdü hele ki o çok topuklularına bağlı olan ben,şimdinı acıp bakıyorum,Trendyol ise baş dostum orada ayakkabı bakıp avunuyorum.
Ama almıyormusunuz ,diyin evet trendyoldan ayakkabı aldım ama Babet waow çok yarayacak bana:)bir tane de alçak(midi) boy bır ayakkabı çok populer yaz boyunca ve sonbaharda da gıyebılecegım bır renk seçtim.Ama gelin görün ki yüksek ökçelere bakıp cesaret bile edimiyorum hayatın acı gerçekleri,geçen yılda mahallede baktığım kedim tırmalayıp sonrada ölduğunde haftalarca yediğim o ıgnelerın acısından mı ne başlarda kedilere yaklaşıyordum ama sevemiyordum.Uzaktan bir korku olmuştu şimdi durduk yere yüksek ökçelerimden ayırmayın beni :(

Sadece bu yazı böyle kalmayacak tabii benden beklenenı yapacagım ve size popüler ulaşılabilir modeller sunmaya karar verdim,Çünkü çoğumuzun ne paralar verdiğini ve çoğumuzunda o fiyatlara nasıl o ayakkabı alınır,bir kira parası yada maaşım bile okadar değil dediğinizi duyar gibiyim.Çok haklısınız çünkü bende görünce aynı tepkiyi veriyorum.
Ama çok ucuz alıp da ayagımıda sakatlama nıyetınde hiç olmadım.Arada bır sezon giyilebilecek ayakkabılarda dolapta olsun ne olacak kı 35TL ile 55 TL arası birsey bulursanız almayın demiyorum alın ama çok sezonluk düşünmeyin.Tabii benim gibi ayakkabılarını özenli kullanan biri gibiyseniz ozaman o durum bır kaç sezona yıllara uzayabilir ,unıversıteden berı kullandığım yenı gibi olan ayakkabılarım bıle var :)







-------------------------------------------------------
Alternatifler:Mango-Zara-ShoeTek-












Ya Yüksek Ökçeler :









Yine o kadar para vermek yerine Alternatif seçenekleri için,Mango-Zara-ShoeTek alternatifleri
(53tl den başlayan 200tl ye kadar devam edenler)





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder