İzleyiciler

16 Mayıs 2012 Çarşamba

Yaka Bahane herkes Şahane

Aslında amacım böyle bir başlık falan yazmak değildi,tam düzgün bir başlık yazmam gerek diye düşünürken kelimeler önce ağzımdan dökülüp sonra klavyeye ulaştı.Aslında bu konuya karşı bayağı sitemkarım çünkü ben yaka tasarımlarımı yazın hazırladım,dikimi vs eylul ayında bıtıp Akmerkez Buıldıng Sonbahar Bag bozumunda yerini almıştı,Hatta sonbaharın kışa dönüşeceğı erken zaman bırımını gözönüne alıp Ekim ayı sonunda ise Konsept bitmeden kürk-tay tüyü vs. grubu yakalarımıda satışa aynı yolla çıkarmıştım.Konsept bıtıp kasım başında ürünlerimi teslım aldığımda satılmayan 1 yaka kalmıştı elimde.Bende önceki cizim ve renk skalama bağlı olarak yenılerını hazırladım.Daha o sırada yaka trendı yurtdısında adım adım ılerlıyor Turkıyede yaka ıle gelışme yetersizdi.Ocak ayı geldığınde kopyacılar satısın garantısını görup,ilgiden yararlanıp bır cok yenı markanın doğmasına bıle sebeb oldu.Yada aa bu işte de para var ,bak sattı bızde yapalım şekline dönüştü.

Ben ise yinede kımsede olmayan deri koleksıyonumlaydım,fakat bu seferde aylar gectıkce bu iş çığrığından çıktı,hani birseyin suyunu çıkarıyorlar ya aynen yine oldu.
Ben kendı yakalarımdan nerdeyse soğuyacak hale geldım.Oysa benimkilerin kimsenin ürünleri ile uzaktan yakından alakası olmamasına rağmen ama gözüme batıyor ya her yerde olması.

Ama yurtdışına gittiğimde yakanın varlığının paha biçilmez değerde olması hoşuma gitti bu seferde keşke tüm yakalarımı yanımda getırseydım,ne kadar çok isteyen butik ve marka var olduğunu farkettim.

Yanımda 2 yaka olması yeterlı olmadı doğal olarak çünkü daha fazla istenmesi ve imkanımın yetersiz olması hoş olmadı,işin tuhafı istanbuldaki satış noktasınında yakaları satmamış olması ,geldiğimde ögrendiğimde hayal kırıklığına dönüştü.Oysa satılmış olduklarını hayal etmiştim.Yakayı dönemsel çalıştığımdan ,geldığımden onların satışı ıle yenı koleksıyonumu yapacaktım.

Ama düşündüm taşındım,yakalarım herkesin tasarladığı yada tasarladığını sandığı ürünlerle aynı değil  benim ki bambaşka bir kategoride ,Çünkü deri ama öyle basit değil elınıze aldığınızda derinin yumaşaklığını ve hatta deri kokusu sevenler için ise doğallığın simgesi olabilecek naif ürünler tasarlamıştım.

Ürünlerimi diğer ürünlerden zaten ayıran en belırgın ozellık hepsının elle dıkılıyor olması ve her derının devamı olmadığı için ,bir anlamda kişiye özel olmaları.Tıpkı çanta tasarımlarım gibi.
Şimdi Yaka Bahane Herkes Şahane







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder