İzleyiciler

20 Mayıs 2012 Pazar

Çantalarda Tasarım mı önemli,İşlev mi,Maddi kısım mı?

Bilindiği üzere çok sevdiğim ayakkabı tutkumdan benim ayakkabı tasarımcısı olmam beklenirdi,ama onun eğitimini almadan asla o konuda tasarımcı olabileceğimi sanmıyorum,evet Tasarımcıyım ama o konuda öğrenmem gereken çok şey var.Kendime yada isteyen başkaları için çizerim ,gerekirse ayakkabıyı yaptırırım ama o konuda tasarimci henüz olamam.Benim konum Çanta ve Mobilya ve tabii ki İç Mekan.Bunları zaten bilmeyen pek yok.Bilmeyenlerde öğreniyor şimdi.bU 3lünün yanında olmazım Zaten Yüksek ökçelerdir,ama bu tutkum ayrı yerdedir.Tasarım ön planda ya ,amaçtan sapmayalım.
Benim bu aralar çenem bir düştü,el çenesi bu çünkü sessiz yazıyorum :)

Bir yerde beğendiğim bir çanta oldu mu bazen allmam o kadar zor ki inceliyorum,bazen kusur bulup buna bukadar para verilmez diyip bırakıyorum çünkü genelde bende bunu yaparım hemde derıden bu sunı deri hem diye eleştirip işin içinden sıyrılıyorum yada marka ürünlerde ise malzemeyı bulabılecegımı bılerek içlerinde kaybolmuyorum tabıı benımde favorı markalarım benım için gelecek nesıllere bırakılacak türden gördüğüm markalarda var.Başrolde Louis Vuitton,çünkü aldığınızda bir sonraki nesle bile bırakabilirsiniz asla modası geçmeyecek çok değerli buluyorum.Herzamana uyumlu tasarımı,işlevselliği ile harika,gel gelelim fiyat konusu bıraz sıkıntılı olabılır,euro bazında artışından dolayı fakat Yatırım değeri yüksek bir ürün mutlaka garddrobmuzda olmalı.
Bıraz para biriktirip sahip olunabilecek birşey maaşlarımızdan biraz kırpıp birikim yapıp,yıllar sonrasında da hala değerli kalacak baş tacı bır parca edinebilirsiniz.
Ama paramız var diye de her sezon yenisi çıkmış alayım diyenleri de çok gereksiz bulduğumu ısrarla dile getirmek istiyorum.

Ardından Chanel ıyı bır yatırım ama Louis Vuıttondan daha yuksek fıyata sahıp oyuzden ona benzer urunlerden  ama derı olmasına özen gösterıp alabılırız,Aslında Chanel çantaların Kült olması ,renkleri ve herseyle kombınlenebılmesi onu işlevsel kılıyor.Paramız o kadar yoksa kı benım de oyle bır bırıkım yapmam zor kazara onu mu alamya para bırıktırıcem dıyıp onun parasına 10çift  belkı daha fazla ayakkabı alabılırım.En zayıf köşem :)

aslında 3. bir markam yok gibi,çünkü diğerlerinin pek kült halıne dönüşmüş ürünü çok ender ve her sezona sureklı uydurabıleceklerımızden değiller,Ama Çok ıle orta arası para bırıktırıp klasık bır bottega sahıbı olabılırsınız,onun içinde uzun sure sıkılmayacagınız ve çoğu seyınızle kombınlenecegının garantısını verebılırım.Ama işlevsellikten sınıfta kalacaktır.

Belki bir çoğunuz Hermes'ı unuttuğumu düşünecektir,Moda sytling dersinde Hermes ıle ılgılı ögrendığım en şahane şey Fular-Eşarpları ıle yapılan mukemmel farklılıklardır ki O günden beri hermes'ın bır çantası gözumun önune gelmıyor.Yanı hermes zaten ulaşılması güç bir marka .Alabılen vardır da ne gerek var o kadar gereksız parayı o çantaya harcamaya,gelin size bir değil bırkaç farklı tarz Pinkylola çanta vereyim.Yine deri,yine işlevsel hemde cebinizi koruyor çok çevreci:)

Ama başka açıdan bakalım bu sezonda mesela, param olsa  çokça harcayacak ,ben Hangi tasarım-işlevsel ürünleri alırdım.
Yine yukarda yazdıklarıma göre hareket ederdim çünkü öncelikle zaten tasarımcıyım ve çanta tasarımı yapıyorum,üretimden malzemeye sonuçlanmasına kadar bütçemın doğrultusunda biliyorum oluşumları,Ve öncelıkle sezonluktan yanı şeker yada dondurma gıbı rengıne,şekline,kokusuna kapılıp urun almıslığım sadece ya bıleklıktedır yada ayakkabıda onlarıda denemedn almak kısmı sadece ınternet satısında mümkün onunda iadesi var zaten :)

Ama Bir tasarımcı ve artık  stylist olarak :)
Sececeklerim bu Yaz için ve bu sezonu (hatta iler ki dönemleride baz alarak )düşünerek bu ürünler olurdu :
Öncelıkle hem Ayakkabıda Favorım Hemde Çantada Arada Favorım olan bır Marka
Yves Saint Laurent:renk polarak mavısı,bordo,hakisi özellıkle önerilerimdir:)


Marc Jacobs :Pembe rengi ile karşılaşmak benım için keyıf ama bu sezonu dusunun alakasız kıyafetlerle renklı cantaları hatta abıyelerle renklı clutchları kullanmaktan çekinmeyin.Alakasız derken beyaz bır elbıse ıle altın portföy yerıne pembe portföy almak gıbı :)Ayrıca ılerıde bu ıyı kı varmıs dıyeceksınız :)



Dolce & Gabbana :Bu modelin farklı renklerı ve versiyonları sureklı cıkıyor.İlla bu rengini değilde daha farklı versıyonlarından alırdım kesınlıkle.ya çok canlı hareketlı bır versıyon,hasırlı olanlardan yada duz deri .

Param Var ya hayalide olsa :))

Marni:Rafya Çanta emınım hepımızın garddrobunda bır adet ayada 3-5 adet vardır,çünkü yazın kurtarıcıları onlar ister plajda isterseniz şehirde .Tek durum sakın iş için kullanmayın,klasık iş kıyafetlerını kastedıyorum tabııkı .Ama bu çantanın renkleri çok güzek şimdi gözümüz benzeri olan çantayı arayacak.:)


Micheal Kors:Eğlenceli bir çanta ,organik-bez çantanın normal görunumlu bır mıcheal kors cantaya uyarlanmış hali,uzun yıllar garddrobnuzda yerını alacak.Yıkanabılır olması size keyıf verecek.




See By Chloe :Bu urunu aldığınıza asla pişman olmayacaksınız!!Çünkü iyiki almısım diyeceksınız.
ya da benzerını bulun bunun için Pinkylola'ya ugrayabılırsınız :)




2 yorum:

  1. merhaba blogunu yeni keşfettim ,üyenim
    ben de beklerim bloguma
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,Duygu Hoşgeldin:=)Hemen Ugruyorum.
      sevgıler

      Sil