İzleyiciler

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Armparty'den sıkılanlara .....ARMDİSCO

Arm Party'den sıkıldığınızı Biliyorum..ben henüz sıkılmadım Çünkü Disco Moduna geçtim.:)
Bu moddan gayet mutluyum,neyse ki bu ürünlerin pek benzerleri bileklik koleksiyonumda var ama tabii ki araştırmaya devam ediyorum.Bileklik konusunda hassasıyetım ne zaman başladı bu merak nasıl oluştu onu düşündüm.Çocukken çoğumuzun künyesi olmuştur,benım doğduktan sonra bileğimde hep vardı.Ve herşey onunla başladı sonra nazar boncuklu bilekliklerim bileğime hep takıldı.Aman çocuğumuza nazar degmesin,bodrum boncukları .
Haydi Disco Zamanı !!Yaz gelirse eğer ozaman daha iyi olacak zaten :)






















1 yorum:

  1. Bende sıkıldım arm party'den ama yine de günlük tarzıma daha uygun oldugu için devam diyorum takıp takıstırmaya:) bu disko takılarımıda gece bir davet ya da yemek varsa o şekilde degerlendiriyorum:)

    www.zuhalvarol.com

    YanıtlaSil