İzleyiciler

25 Mayıs 2012 Cuma

Günün Kombini;Alışveriş Online;

Bugün için  surekli yapsam nasıl durur diye düşündüğüm birşeyi yapmaya karar verdim,İlk deneme nasıl olacak belirsiz.Günün Kombini her gün yapmayı düşünüyorum aslında yada haftada 3 kez emin olamıyorum.Ürünleri bildiğiniz markalardan daha çok ürün tasarlayan arkadaşlarımın ürünlerinden seçmeye özen göstermek istiyorum.Bu ilk deneme ,bu kombindeki tüm ürünleri onlıne hemen satın alabıleceksınız.Sayfalarına giderek.
buarada ılk deneme berbat olacagından şüphelenıyorum:( neyse onerecegınız kişiler olursa sevınırım)
Günün Kombini :Doğa içimizde belkide :)


Elbise-Tunik 38 beden (www.habinos.blogspot.com)by habibeyelkenci

                                                                  kolye -34.90tl (www.pelinaksesuar.com)



Ayakkabılar:255TL-375TL ARASI (www.shop.sertacdelibas.com)




çantalar :79tl ıle 170 tl arası (www.pinkylola.com)

gun ıcınde duzenleyecegım ınternette sorun var yukleme yapmıyor:((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder