İzleyiciler

18 Mayıs 2012 Cuma

ipad ile blog yazilari

bu ipad ile bloga sadece yazi yazabiliyor ama fotograf yukleyemiyor olmak,benim gibi fotograf delisi insani delirtiyor desem yeri.Simdi size anlatacagim bolca paylsacagim bolca fotograf varken yapamiyorum,herkes gunde 3-5 post yapiyormus buyrun yapin,hatta yapalimda fotograf yuklemek icin laptoptan baglanmam şart gece acinca laptopu bir dagiliyorum valla ben bile sonra bakiyorum saatler almis basini gitmis ;) Aslinda şuanda öyleyim amerika ile uyum icindeyim tam tersineburaya uyum saglayacaktim ama olmuyor nedense isin kotusu bu rahat hayat haftaya ise gidisimle son bulacak,haftaya yogunlugumda tek sıkıntıbdizimi yormamak olacak yoksa yine zorunlu istiraht bana el salliyor olacak;) ama iş kombinleri yaparim belki bu da iyi fikir şimdi bu yaziya bir görsel koyabilseydim ya.Onun yerine facebookta yeni actigim grubuma sizleri davet edeyim 28 Ekim 2010 da almis oldugum iphone 4 telefonumla o zamandan şimdiye kadr çektigim fotograflarimi galeri olarak yayinlamaya basladim.Zamanla hepsini yuklemis olacagim.Her tur konuyu ve gezilerimi vs fotografladigim detaylari goreceksiniz. Gercek bir sergi acmiyorsam sanal acayim dedim. Şuanda izleyici sayisi az olsada cogalacgina eminim. İnstagramdanda filtere kullanarak da cektigim fotograflari da bulacaksiniz. Beklerim, Tavsiye ederseniz de cok sevinirim. Konuya yorumlarinizi da Bekliyorum... Sevgiler ,Pinkylola facebook yeni sayfa : http://www.facebook.com/pages/Pinkylola-İphone4-Fotoğraf-Sergisi/153900901407824?ref=ts Not:Bugun gunluk yazar gibi yazmisim ;)) yeni farkettim.

6 yorum:

  1. :) Özürlü bir ipad kullanıcısıyım ne varsa notebook'umda var diye düşünüyordum akşam ki şimdi senin bu yazın duygularıma tercüman oldu:(

    Eski iphone kullanıcılarını severim.:)Bende 2006 da TR'ye getirttiğim iphone'mla rahat 5 buçuk sene geçirdim ama şimdi android!e geçtiğimden beri daha rahatım diyebilirim:)

    Bu arada yeni takipçinim:)Başarılar dilerim..

    www.zuhalvarol.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zuhalcım Hoşgeldın:)
      Ipad konusunda yenıyım ıpad new aldım amerıkadan hersey ıyı guzel ,ama sadece bloga foto yukleyemıyorum,hemde ıpadde olan fotoları yukleyemıyor olmak ayrı bır dert.
      Bakalım herseyın bır cozumu vardır.Oysa amerıkadan tum aparatları,aksesuarları uygun fıyata da edındım.
      Iphone4 ise favorım bırcok markaya göre ,ki fotografcılık faalıyetlerımden dolayı arkadasım gıbı oldu :))
      Yine Bklerım
      Sevgıler
      Pinkylola

      Sil
  2. Neden ipade kart okuyucu almadın ben öyle yaptım almadan oncede bilgisayar üstünden toplu yukluyordum resimleri ipade
    Ama kart okuyucu süper bisi tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldım tatlım,ama ıpadın ıcındekı fotografları nasıl aktaracagım?Onu bılemıyorum.Bu konuda onerılerını beklıyorum.

      Sil
  3. ben wordpress olduğum için çok bilmiyorum bloggerı ama blogger appde resim eklenin mutlaka olması lazım ben öyle seçiyorum benim wordpressde en altta resim ikonu var

    YanıtlaSil
  4. Değerli site yöneticisi sitenizi çok beğeniyorum makallelerinizin devamını sabırsızlıkla bekliyorum Briz perde firması olarak başarılarınızın devamını beklerim

    YanıtlaSil