İzleyiciler

20 Mart 2013 Çarşamba

Lisa Eldridge ile Akneli cilde makyaj

Lisa Eldridge videolarını sevgili İnci arkadasım sayesinde keşfettim,o günden beri mutlaka ilgimi, cekeçek videolar arıyorum pıt buluyorum.32 yaşında olupda benim gibi sivilce derdinden yakınan kaç kişi vardır bilmiyorum belkide kendime 24 yaşında hissediyor olduğumdan cilt yaşımada bakıldı mevcuttan 6 yaş genç çıktı,metabolızma yaşımda öyle .Halıyle ben sadece kağıtlarda defterlerde 32 yaşındayım bir yanlışlık olmuş:)
haliyle sürekli bitmek bilmez bir sivilce sorunum var ve bu beni delirtiyor haliyle geçen günkü yazımı okuyanlar bilir.Sanitabantın mucizevi ürününü yazmıştım.Gerçekten mucize ama ben bu sivilceler komple gitsin bir huzura varıyım diyorum olmuyor da olmuyor.
şimdi bu videoyu sizlerle paylaşıyorumki sizde bu makyaj mucizesine tanık olun.
Tüm ürünleri not ettim yarın biraz vichy birazda ülkenizde var ise clinique ürünlerini toplayacağım.
Artık güzellik için özellıkle sıvılceden kurtulmak için ayakkabıya değil cilt malzemesıne para yatıracagım :))

http://www.lisaeldridge.com/video/12764/acneblemish-covering-make-up/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder