İzleyiciler

6 Mart 2013 Çarşamba

Biraz Moda olan şeyler ,ekrana gelsin.

Kendimi şöyle dinlerken buldum,iyi geri geldin bloğunada önce niye seyahatlerin,anlıyoruz koleksiyonlarının baş kaynağı hayal gücün hatta herşey oralarda gizli senin için ama sen modayıda sevmiyormusun işin hayatın orada atmıyor mu?Kimi zaman vitrinlere bakıyorsun hayal dünyanın içinde kaybolduğu anlarda kimi zaman farklı duygularda dergilerde yaşıyorsun.Bazen se internette alışverişte.Haydi önce Moda tutkun gelsin bloğunda aşka dönüşsün sonra diğer detaylar heyecanla aksın.Çok şiirsel yazdım,bu ara çok kitap okuyup yazmamdan mı olsa gerek neden bende bilemedim şimdi bunu,neyse detay da boğulmayayım ben :)

O yüzden ekran sizin sevgili Moda severler:)

Moda olan herşeyi giymeyi çok severiz biz kadınlar neden bilinmez diyeceğim ama geçtiğimiz bu olayın sadece bize has olmadığını,Pariste anladım.Sanki bu sene diğer senlerden farklı gibiydi.Erkekler modadan daha bir anlar hatta modanın içinden kopamaz olmuş diyebileceğimiz tabirdeydi,sokakta bu kadar moda olan herşey üstünde olan genç adam olabilirdi de,yaşı orta ve üstü adam beklemiyordum.Önceki senelere oranla özellikle bunu belirtmek isterim.
Mağazalarda da aynı şey geçerli,bu sene konakladığım yeri biraz farklı seçtim.Doğumgünü atmosferime de uysun istediğim için Eiffel'e ,Notre Dame 'a yakın bir nokta olması benim için önemliydi.Tabiiki Saint Germain ve Seine nehri de yakınımda olmalıydı,tarihi geçmişi 16.yy etkisini hissetmeliydim.Bunu daha da hissetmeye dışarıdakı sıcaklığı eksi 19 hissettiğimiz ,Versay Şatoya2da gitmeli Marie Antoniette ı görmelıydım,donarak buzdan heykelımde dikilse.
Sonuç Saint Michele'de oldukça merkezi bir noktada konakladım.Ve herkese otelimi vs bu sefer tavsiye ediyorum.Opera bölgesini de seviyorum ama bu gayet başarılıydı.
Neyse konumuza dönelim,Erkeklerin modayı takip etmesi özellikle çorap faktörü muazzam bir farklılıktaydı,ülkeye dönunce mağazalarda bu zayıflığımızı babamla farketmiş olmamız da ayrı konuydu, çünkü babam bile çoraplar içinde kendini kaybetti.Söylediği şey İngilterede okuduğu zaman ki çorap vs kısmının aklına gelmesi de başka bir farklılıktı.
O dönemde de  meraklılar varmış demekki zamala körelmişler yada bizim ülkede bu konuda ciddi bir eksiklik var.Herşeyi eşit oranda satmadıklarını,ve bu pazar payınıda çok etkilediğini düşünüyorum.

Sokaklarda gencinden yaşlısına Paris herzaman centilmenlerin yeri olmuştur bence.Yine aynısını kanıtladı bana aşık olduğum o şehir.Tek Fark herkes moda gurusu olmaya aday şeklinde dolaşıyordu.
Sanırım,1-2 yıla kadar bir çok yerde Türk Erkeklerini de bu yolda göreceğiz,Nişantaşı ve çevresinde bunu görüyoruz ama diğer semtlerede lazım.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder