İzleyiciler

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Hayata Dair

Uzun zamandır niye yazmıyorum diye düşünmüyorum çünkü laptopla uzun süredir görüşmüyorum ki,uykularım ve günlük koşturmaca da yerini bulsun.Sizleri de iphone bazen de ipadden takip ediyorum.Zor oluyor bazen küçük bir ekranda bakıp tam detayı neymiş diye bakarken ekranın kayması ile sinirlerim aniden hoop diye hopluyor.O yüzden tabiiki laptop üzerinden okumayı özlüyorum.Yine tam düzenli yazacağım derken bu yoldan çıkmalarım da benim günlük koşturmamın yön değiştirmesinden kaynaklı,şu blog sayfasını ipadden de huzurla yazabilsem ya artık ,yazamadığım için böyle sıkıntı oluyor,bazılarınıza öyle çok özenıyorum ki her gün yazıyor da yazıyorsunuz ve ekranın karsısında oturabılıyorsnuz uzunca süre ben artık geçmiş alışkanlıklardan mı bilmem uzak durma çabasındayım sonra boyun agrısı sırt agrısı gelsın bakalım,bunuda gecırmeye pilatese git oo hooo ohh,ölme eşşeğim ölme.Evde yap pilatesini yapıyım 2-3 açılıyorum sonra çanta işi yaparken sıkıntılanıyorum :)
Ama eskisi gibi gezi yazılarıma geri dönceğime söz verdim bir iki yazdım biryerlere yolladım,sonra eskiden yazdıklarıma niye yollamadım dedim ,onlarada yollayayım dedim baktım mailler yok,spamleri ve çöpkutusu boşaltırken oraya yolla ve sil bravo melis.Sonra yine üşengeçlik geldi ve baktım ki yine erteliyorum yazılarımı.
Aslında bugunkü enerjimle yazssam en son 19 sene sonra gittiğim kapadokayı yazabilirim sizlere,sonra sırasıyla hayata dair bilgileri paylaşabileceğimi farkettim.
Haydi Bakalım deneyim en azından fotoğraflarımla yeni yapacağım şeyleri de yön vermiş olurum ,yorumları özledim.
Sevgiyle kalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder