İzleyiciler

8 Mart 2013 Cuma

Sanitabant Mucizevi Ürün !!!Sivilceleri olanlara'

Bu yazıyı hemen yazmalıyım dedim,çünkü sivilceleri ile benim gibi başı dertte olanlar bu yazıya çok sevinecek.Benden önce ürünü keşfedenler var ise zaten bu yazıya hak vereceklerdir.
Öncelikle Ürün gerçekten mucizevi bazen dergi reklamlarında gördüğümüz şeyleri alıp hayal kırıklığına  uğradığımız bir gerçektir.Ama bu ürün bu klişeleri yıkıyor ve müthiş bir şey orataya çıkarıyor.Ambalajında sadece 24 adet var ,fiyatı 22 tl sadece Eczanelerde satılıyor.(Happy Care serisi-Akne)Fiyatını hakeden bir ürün ,dün aldım ve hemen iki azılı sivilcenin üstüne kondurdum,ben bile 1 sanıye sonra, sivilcem orada yoktu sanırım oldum,kızarıklık gitti bant tenimle aynı renge büründü,evdekiler bile aa ne çabuk sivilcen kaybolmuş dedi.:)
Ayrıca ürünün üzerine makyaj uygulanabiliyor ve makyaj sılme ilede çıkmıyor kolay kolay yanı 1 gun daha benımle gezecek sanırım,çünkü başka özelliği de sivilcenin hem kızarıklığını hemde sizi irite eden acısını alıyor,iyileşmesine de yardımcı oluyor.Sonuç Mutlu ve güleryüzlü Genç kızlar ve Hanımlar.

Aslında ben lısedeyken olsaydı bu ürün diye düşündüm ama sonra şimdiki gençlerimiz çok şanslı sivilcelerinin korkunç görüntüsü altında beğenildik beğenilmedik duygusu gidecek ve yerine özgüven gelecek.

Sanita Bant'a Teşekkürlerimi iletiyorum,Bu ürünün daha büyük sivilceler içinde farklı boyutlarda olanını pakete ekleyerek büyük paket versiyonunu da yapmalarını ilgiyle bekliyorum.

sanitabant-Betasan.com 'dan bakılabilir.



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder