İzleyiciler

19 Mart 2013 Salı

Bugun Mutluyum ama Bolca mutsuz

Bugün bahar gelmiş gibi yapmış diye sevinsem bir türlü sevinmesem başka türlü oysa ben size bugun ,Simay bülbül defilesi görselli Jehan 'lı müziklerle dolu Fashion yazacaktım,görseller ile dolduracak keyfime keyif katacaktım,ama Telefonuma haince yapışmış bir casus programı yüzünden tüm fotoğraflarımı kaybettım,doğumgunumdeki Paris fotolarımdan tutunda ısrarla sakladığım en eskı fotolarıma kadar hepsı uçtu gitti,sadece fotoğraflar gitse iyi diyeceğim dün oturdum agladım,notlarda yazdığım vbırcok önemlı adres vs.. bılgıde gıttı bunlarla beraber sankı hayatımın balına gelmiş gibi hissediyorum.İşle -seyahatle ılgılı aldığım notlar herseyım ama herseyım gıttı,gerı gelmesını en cok fotolarımla notlarımı ısterdım çünkü onlar benim için çok degerlıydı.
İşte bu sebebten şuan mutsuzum ama bahar geliyor gibi yapıyormuş ya mutluyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder