İzleyiciler

8 Mart 2013 Cuma

Bol ile İspanyol Hikayesi...

Bu aralar kafam fena halde bir şeye takık desem doğru demiş olurum.Hakıkaten takılmış durumdayım.Bol paçalı pantolon arayışım ve ispanyol paça pantolon almak istiyorum ama ne alsam bilermiyorum.İkiside birbirine sarmal oldu desem yeri,bazen tüm sıkıntı dert ıvır zıvırları unutmaya onlıne mango,zara,forever21 gezıyorum,sepete bırseyler eklıyorum,tam odeyecekken kredıkartımı yurtdışında ne kadar harcadığımı anımsayıp bır sure kendımı tutma kararı alıyorum,hafif bir hüzün içimi kaplarken bu seferde biraz All dergisi biraz Vogue Hatta bolca italyan,fransız,ingiliz versiyonlarınıda karıştırıp şu kadar param var haydı bu sayfadan neler alırsın oyunu oynuyorum tıpkı çocukken anneannemın bana oynattığı gibi,bu hayaller insanı geliştiriyor.
Zaten bu sıralarda aklıma yeni birde çanta için görseller oluşuyor gözümde bir bakmışsınız ben oturmuş haldır haldır renklı kalemlerim eşliğinde çizim moduna geçmiş dünyayı unutmuşum.

Konumuza gelirsek benim zihnimi kurcalayan pantolon konusu,Öncelikle mangoda Palazzo modeller zihnimi zorluyor,bir yandan ispanyol paça olan açık renklı denimleri,zara'da birsey beğenemedim ama nasıl olduysa indirim reyonuna girmiş bol çiçekli sanki kışlıktan çok bana yazlık hissi veren tiril tiril 25tl ye düşmüş pantolonlarda al beni ne olur der gibi bakıyor her natulıusa gidişimde.
Yani sorunum çok büyük sormayın:=)
Hatta bir kaç gündür de Trendyol'da her yeni denim butikte gözlerim bu aradığım kriterlere uygun denimi arıyorum yok,yok.Sanki yer yarıldı hoop kayboldu bu modeller,oysaki bu sezon ne kadar çok moda ikiside yazın vazgeçilmez olacaklar.Ayrıca Adil Işık onlıne sayfada da gördüm ama mağazada bakmadan almasam iyi diye düşündüm oyda adl ışık onlıne satıştan alışveriş yaptım ama mangonun görseli kadar beni alışverişe teşvik edemiyorlar.







MANGO PANTALONLAR BOL KESİM :79TL-109TL





MANGO İSPANYOL PAÇA :79TL

fİKİRLERE VE ÖNERİLERE AÇIĞIM,:)) BİRİ BENİ DERTTEN KURTARSIN :)
SEZONA MUTLU HUZURLU BAŞLANGIÇ YAPAYIM:))
AYRICA DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN :)

 

1 yorum:

  1. Uzerinde nasil durdugu onemli karar verirken :)
    Yeni takipcinim ben de beklerim :)

    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil