İzleyiciler

4 Nisan 2011 Pazartesi

Yeni bir Haftaya Yeni Bir Ay'a Merhaba

Nisan Ayının hepimizin Bahar Dilekleri için bir enerji kayanağı olmasını diliyorum.
Son haftalarda Burada yalnız olduğumu düşünmeye başlar oldum.
Bır yalnızlık aldı beni havalarında kasvetiyle götürmekte...
Nisan Ayı için size yepyeni bir yarışma duyuracagım hazır olun
http://www.pinkylola.com/ sayfasında da bu detayı bulabıleceksınız linki olacak
Mart ayı için yapmış oldugumuz yarışma sona erdi yakında sanslı kişiler buradan duyurulacak
Lütfen Herkesın maıllerını bu yazıdan sonra teyıt etmesı gerekecek.

Bu ay sadece bu kadar degıl tabııkı
yaz sezonu için Cekım yapmak ıstıyorum belkı memnun kalacagım bşrsey olması doğrultusunda ise bundan sonra sadık modelımızıde bulmuş olacagımızı umuyorum.

Lütfen bu konuyla ılgılı basvurmak ısteyen olursa zaman kısıtlı oyuzden yazıyı okur okumaz maıl atmalısınız
melis.ekin@gmail.com adrese maıl atabılırsınız
Önemlı detay:İstanbulda ikamet etmenız,Modellık konusunda önemlı olan ise el bakımlı olmalı,ve yüz :)
benım için en önemlı detaylar bunlar yanı boyunuz uzun fılan olmasına gerek yok.
Ayrıca Keyıflı gececk bır gun olacagından Bütçe konumuz yok,bunun yerıne bir supriz sizi beklıyor olacak.


Bu hafta başlangıcı olduğundan yazacak nekadar çok şey var böyle:)
Geçen hafta 1 nısan ıtıbarıyle yenı urunler için noktaları söylemıştım sızlere
en bol urun Akmerkez Pop-Up store 'da mevcut oyuzden oradakı herseyden de 1 er adet yaptığımdan Fırsatı kaçırmamanızı tavsiye ediyorum...:)
Fiyatlar zaten çok makul :17TL İLE 165 TL ARASI


Ayrıca Pinkylolamarka.blogspot.com sayfasında 50.ci izleyici-85.ci ve 120.ci izleyici Supriz bekliyor
Tavsiye edın:))

Facebook sayfa Pinkylola Ve grup Pinkylola tasarımları nda ise Toplamda 1000 kişiye ulaştığımızda O kişiye özel bir hedıye tasarım olacak:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder