İzleyiciler

28 Nisan 2011 Perşembe

Kolay 'Creme Brulee' Tarifi ve Yapılışı :Böğürtlenli-vanilya-Earl Grey

Merhaba Herkesee

27 Nisan Çarşamba günü Özene bezene 'Creme Brulee' yapmaya karar verdim ,aslında hep aklımdaydı da sadece şu pürmüz sorunu vardı.Izgara ıle de şeker yakabılıyorsunuz ama ben işin profesyonel tekniğine kavuşmak istedim ama bir türlü aradığım gibisini bulamadım.
Bu merakımı ögrenen bir arkadasımdı ,bana bu istediğimin aynısını tıpkısını almış:)
Tekrar Teşekkür ederim ona:)
Böylelıkle artık yapabılırım dedım ve işe koyuldum.
Fakat İçinde gaz olması gerekirken gazın olmayışı benı yine ızgara yapmaya yöneltti O ayrı mesele zaten.Neyse haftasonu yine yapacağım çünkü çok begenıldı ,ozaman kullanırım dıye düşünüyorum.
Şimdi Başlıyoruz tabııkı gene Fotograflı anlatımlı:)

'CREME BRULEE' için Gerekli Malzemeler:(4-6 kişilik)

250 ml Süt
200 ml Krema
100 gr Toz Şeker (4- yemek kaşığına esdeger )
5-6 Yumurta Sarısı
Vanilya aroması 1 adet
Earl Grey 1 adet poşet çay
İsteğe baglı :Dondurulmuş veya mevsıme göre :Böğürtlen,vişne,ahududu meyve
Toz Esmer Şeker veya Pudra şekeri ( esmer şekeriniz hazırda yoksa Pudra şekeride kullanabılırsınız)
Son Maddedekını yazmıyorum.Kullanacagınız seramık kaplarınızın ustune serpıştıreceksınız


Sırayla Gerekli Malzeme Fotoğrafları:

Krema



Yumurta



Süt


Vanilya Aroması 1 adet Ampul Kullanacağız:)



Earl Grey Poşet 1 adet kullanılacak.


Dondurulmuş Böğürtlen.


Ve sevgili Pürmüz



Şekerin Fotoğrafını Çekmedim orada yazıyor unutmazssınız diye düşündüm.:=)

2.yazıda Yapılışı Ve fotoğraflar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder