İzleyiciler

21 Nisan 2011 Perşembe

Kıştan Kurtulamadık Baharı yaşayabilecekmiyiz?Haydi Hasta Olmadan Detoks



Merhaba,
Buhafta gecikmeli bir yazı oldu ama geçtiğimiz pazar günü aile bireyleri ile sahilde yürüyüşe çıktık,evden güzel gözuken hava sahıle 5 dk sonra vardığımızda yürürken buzzz gibi bir yere düşündü ve o an anladımkı ben hasta olacagım ve Oldum :(
Ama Şöyle bir güzelliği oldu Çok güzel fotoğraflar çektim bır kısmını sizinle paylaşıyorum.
Ayrıca 19.Nisan günü The Magger'da yani internetten okunan bir derginin Fotoğrafların yer aldığı bölümde The Shot İsimli Dergisi'nde İspanya Fotoğraflarım,Yurdum İnsanı Mardin,Harran ve Şanlıurfa'da çektiğim fotoğraflar yayınlandı.
Keyifli Bir şekilde Okuyabılecegınız bu dergiyi sizlere tavsiye edıyorum.

Başlıkta yazdığım gibi Detoks yapmamış şart bu havalarda nasıl yapacagız ne yapsak hastalıktan da kurtulamayız diyenleri duyar gibiyim,En güzel Tavsiyem Gün içinde gün ışığını evinize davet edin,sokaga çıkın sadece kısa yürüyüş yapın(15 dk),kapalı alanda spor yapın min.35dk .
Beyaz Ekmekten uzak durun,Esmer ekmekte bir somon yemelısınız demıyorum:)
,Yemeklerimizi zeytinyağı ile yapmaya gayret edelım ama çok değil az kullanalım.
Spor salonuna gıdemıyorsak ımkanımız sınırlı ise işyerinde bılgısayar başında ufak hareketler yapalım,
Bol Bol su içelım!!
Susuz hayat olamayacagı için ama çok wc'ye gıdıyorum az içmelıyım degıl tam tersıne bolca içmelısınız.
Asitli içecekleri hayatımızdan yavaşça cıkaralım,:)

Aslında bu sıralama böylece devam eder...
Buarada evden dışarıya bakıp aaa!! hava guneslı ınce gıyebılırım demeyın nisan ayı bıtmeden huzur yok sabredelim:)

Haydi Şimdi Biraz Keyif Yapmaya Fotoğraflara Geçelim...

Şehir :İstanbul
Semt:Fenerbahçe-Dalyan başlangıç Noktası-Caddebostan  Varış Noktası
Mola:Cafe Nero Caddebostan

Zaman dılımı:14:00-18:00 arası














TÜM FOTOĞRAFLAR TARAFIMCA ÇEKİLMİŞTİR.
İZİNSİZ KULLANILAMAZ!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder