İzleyiciler

24 Ocak 2011 Pazartesi

PinkyLola 'da geçen hafta neler oldu???

Merhabaaaaaaaaaa!!!Herkesee
1 hafta yazmaya ara verdim gibi oldu ama buarada yoğun bir şekilde yeni kolleksiyon hazırlığı hazırlığındaydım.Ama boş durmadım bir gün lahana dolması etli yapmaya karar verip macera yaşadım ilk kez yaparak herkesin begenısını kazandım hatta bana göre artan parçalanan lahana ve kıymanın bır kısmı ile Kapuska yaptım hem kalanı değerlendirdim.Ama lahana gercekten güzeldi:) ben yaptım diye demiyorum yanlış anlaşılmasın ,aile 2 şer porsıyon yedi ertesı gun 10 adet kalmıştı onuda gelen mısafır yedi:)
Ama kıymayı arttırmıştım(toplam yarım kılo kıyma almıştım)3.cu yemeğide sofraya çıkarmam şarttı tabiiki.
Ertesi gün kuru patlıcan aldım,daha önceden yapmayı bıldığımden zorlanmadım.Sadece kıymalı-soganlı-prinçli lahana harcımı antep-urfa usulune uygun bolca malzeme ekledım(örn:cevizli acı biber salcası,yoğun pul bıber ,nar veya sumak ekşısı,nane vs..)
Tatlı yeni birsey yapmadım ,bugun yoğun istek uzerıne Elmalı strudelın başka bir pinkylola yaratılış halını ve patateslı-kıymalı-kaşarlı börek yaptım (yine tabiiki baklava yufkası ıle)
Ama bu ürünlerin fotolarını çekmeyi yemek aşkına unuttum:(

İsteyene etli lahana dolması malzeme ve tarıf
              kuru patlıcan etlı dolma malzeme ve tarıf
ve bugunku elmalı pınkylola versıyon strudel:)tarifleri verilebilir: Mutlaka bana mesaj veya mail ile ulaşın.
sadece bugunku Elmalı-havuçlu strudel fotograf süslenmiş hali ile karşınızda
Elmalı-Havuçlu 24.01.2011 yapımı yeni tarzda Strudel:)

mutlaka tabak'a servis yaparken pudra şekerini -recelınızı ve bademı unutmayın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder