İzleyiciler

24 Ocak 2011 Pazartesi

PinkyLola 21.01.2011 DE ELVİS Tribute Gecedeydi.ve detaylar:)

21.01.2011-

Elvis Tribute Gecesi Moda Deniz Klubündeydim:)
İsterdim ki o gece daha fazla genç olsun hem de cumaydı ve başlangıç saati 22:00 idi.Herkesin işten çıkıp rahatlıkla yetişebileceği birzamanla organize edilmişti bu gece için İlk izlenim bile müthişte öncelikle Serhat Kaner'i tebrik ediyorum bize çok keyifli bir gece yaşattı,Ufak tefek şeyler var mesela kostüm kısmı böyle bir gecede önemliydi ama dikkat edilmemişti ve program başlangıç saattine bağlı olarak verilen ara(mola) ve bitiş.Bunun dışında inanılmaz keyifli bir gece geçirdik bence 2 ayda bir bu tarz bir gece yapılmalı ama sadece yabancı dil parçalar olmalı.Sizlere bu geceden biraz fotoğraf ve sorun çıkmazssa video yükleyeceğim.



1)Serhat Kaner sahnede :)Bizde bir kadeh lal ve mum ışığı...

VE TAbiiki O Gece Ne giydim:)
 2)Çanta:Leopar zarf portföy çanta &zincir altın melek kolyesi =özel tasarım PinkyLola marka
 3)İpek tunik/Gömlek pudra rengi=İpekyol 2010 kış sezonu
4)Siyah Tayt =Zara
5)Gül yüzük bordo:PinkyLola marka özel tasarım yüzük
6)Süet vizon rengi dizüstü Çizme=Zara Marka 2009 sezon
Arkamda fon'da Miu Miu :)) en sevdiğim ayakkabısı ve çantası ile(Onlar bENİM Olmalı!!)












Not:Önümüzdeki Şubat ayında ise en iyi tavsiyem 4 Şubat Cuma günü  Merve Çaloğlu 80'LeR 90'LaR onseri !!!Moda Deniz Klubü tüm Genç ve Üstü hatta Kendini o zamanlara bırakmak isteyenler kaçırmasın:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder