İzleyiciler

24 Ocak 2011 Pazartesi

PinkyLola Bu hafta nelere dikkat etti? 22.01.2011





22.01.2011-
Cumartesi günü oldukça farklı bir gündü herşey sabah uyandığınızda tuhaf birşeyle başlarsa öyle gider ya aynen öyle oldu,işin en tuhaf tarafı 2 kişi olunca başınıza daha tuhaf şeyler geliyor.
Öncelikle Yağmur çok yağması ile haftasonu taksi bulmak imkansız bir hale gelir ya işte herşey öyle başladı.Erenköy taksisi olduğunu sadece binerken dikkatimi geçen taksi Üçkağıtçı çıktı,Taksiye biniyorsunuz ve siz inene kadar bozuk parası olmadığını söleyen bir taksici bence durak taksisi bile olamaz olmamalı.İneceğim yere geldiğimde doğal olarak parayı uzattım bu arada tutan miktar 7TL . Ve ben 10 TL uzattım taksiciye tam o sırada demezmi bozuğum yok ,2 tl vereyim 5 Tl verin diyorum yok diyor.Buralarda bakkal varmdır fılan dıyor pek yok dedım ,yok bozdurulalım dedı aldı başını gittı,Alt sokaklara neyse parayı ben bozdurdum tabıı taksımetre oldu 7.99tl o sırada,7 Tl'yi verdim diyorki terbiyesiz 8 Tl :!!!!Hangi taksi duragı olduğuna dıkkatlı bakmış olsam plakayı söyleyip şikayet edecektim.Neyse dedım gidecegim yere söylene söylene yürümeye devam ettim.Zaten herşey böyle başladı sonra ne mi oldu gece gittiğimiz mekanlara kadar bu günün laneti sürdü.
Nişantaşının o nezih halini seviyorum,gencinden yaşlısına herkes Reasürans pasaja birşeyler yapmaya mutlaka gidiyor ama sigara yasağını hala uygulamayan tek yer orası sanırım.Çok şaşırdım içerde nefes alamayacak ve sigara dumandan öleceğim hissine kapıldım,o soyutlandığımız ve temiz havadan memnun yaşadığımız yerlerden sonra temiz hava çarpmışa döndüm.
Bu konuda yetkililer ne yapıyor meraktayım.Oralarda sigara yasağı yokmu?
Nişantaşında farklı bir mekanda aynı yasak hala uygulanmıyor,ayrıca o mekanda ilginç yasaklarda var mesela damsız girilmez gibi birşey desek doğrusu açıklıyım hemen ;sevgilinizle girebiliyorsunuz ama sizinle o ortama gelecek 1 veya 2 erkek arkadaşınız varsa alınmıyor neyse dışardan bakınca iyi gözüküyor bayanlar açısından bencede iyi gibi ama Bu mekana rezervasyonla aynı şekilde gelseniz girebiliyorsunuz bu nasıl bir çelişkidir.!!???
(mekanları yazmadım aslında şikayete uygun olduklarından belkide yazmalıyım emin değilim.not eskiden pavyonmuş sonra ünlü olmuş olan bir mekan,bir evin kömürlüğünden clube dönen yer)
Biz o arkadaşlarımızı öylece kapıda bırakmamak için pepe ile girmedik mekana ,oldukça saçma geliyor düşündükçe rezervasyonla 10 kişi erkek -3 kız bile olsan gel ama rezervasyonun yoksa yetersız olarak kapıdakı iri gövdeli sevimsiz suratlı adamların kameradan izleniyor biz belirlemiyoruz demesiyle mekana girme başka mekana geçene kadar geçen zaman bir bakmıssın saat sabah 3buçuk olmuş ee gidecek yer kalmamış bir çorba iç eve dönme yoluna geç:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder