İzleyiciler

24 Ocak 2011 Pazartesi

PinkyLola Bu hafta nelere dikkat etti? 23.01.2011

Bu hafta aslında yaşanan çok şey var.en sondan mı başlasam bilemedim ::)
23.01.2011-Uno yeni bir ürün çıkarmış hemen alıp deneyelim bilgi de veririm diye düşündüm.Susamlı-peynirli Ve yoğurtlu-yeşillikli.Kimbilir nasıl bir şey içinden çıkacak diye düşünürken anladım ki Türkler yenecek bir keşif bulacakken yenmeyecek birşey buluyorlar.İnsan bunun tadına satışa sürmeden bakmazmı?Bakmaz sanırım.Bildiğiniz kuru ekmek düşünün hafıf bı sarımsak tadı gelıyor uzaktan anca 10 tane fılan yersenız 1 tane tadı eder.Eminim ben daha iyi bir yaratılıcılık yapardım nitekim yemekte ana yemeğin yanına bile yapabildiğim kendi yaratıcı soslarım varsa(uydurmaca tarzda bile olsa herkes beğeniyor ve yeniyor:)
Şimdi Sayın Uno yetkilisi okursa olmamış diyorum ,kuru ekmekleri ziyan etmeyeceğiz derken iyi birşey keşfetmemişsiniz.:)Almayı düşünen varsa almasın derim 1.19TL sanırım fiyatı boşuna harcamayın.
Ürün Adı:UNO ÇITIR KITIR ATIŞTIRMALIK
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder