İzleyiciler

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Yeni Mekan Önerisi ile Eleştiri: Curcuna 'Kafe Pi





 Yeni bir Mekan önerisi yazmaya karar vereli sanırım 2 hafta oldu,ama bu gecikmeli geri dönüş ile bugünlere geldi.Bu mekanı İnstyle dergisinin mekan önerileri yazdığı sayfada görmüştüm,gidip görmeli tazdıkları gibi bir yermi diye düşünmüştüm.Dergiyi düşünün Cuma almıştım ,pazartesi günü bir baktım bir toplantı sonrası oraya davet edilmişim,oldukça şaşırdım.Curcuna Kafe Pi nin yeni projesi olarak yazılmıştı dergide.Tepebaşından Haliç'e doğru bakan yeni bir mekan;
(27 temmuzda dergiyi aldım,29nda haftaiçi gıtsemde kimle nasıl acaba diye düşünmüştüm)
Biri içimden düşündüğümü görmüş gibiydi sanki,Gerçekten dergide yazdıkları gibi farklı bir mekandı,bir müddet sonra mekana uyum sağlıyorsunuz ve kendinizi istanbul'da değilde sanki ege yada akdenizde bir yerde hissediyorsanız,taaki kapıdan çıkıp şehrin gürültülü-trafiğine karışana kadar.Palmiyeler ve karmaşıklıkta bir düzen yaratılmış olması gayet hoşuma gitti bir iç mimar olarak.Hele ki masanın altından gecen ınce uzun havuz kanalı  ,çok ince düşünülmüş bir ayrıntıydı,kışın nasıl organize edilir onu düşündüm bir an,sonra bu detayları bırakayım da diğerlerine bakayım dedim.Öncelikle Garson kısmını çok beğendiğimi söyleyemeceğim ,öncelik giyim vs kısmı düzensiz ise düzensiz olmalıydı,curcuna'ya uygun olsun bari.
Bundan sonra bilgi eksikliği oldukça kötu,işe yeni bile başladıysanız bunu çaktırmamalısınız yada bunu beceremeyeceksenız ben yeniyim gibi haller pek hoş gözukmuyor,oysa mekan için ıyı yerlerde reklamlar yapılmış.siz bunu harcamamalısınız.Kendi işiniz gibi benimsediğinizde sizde kazanırsınız .
Sonrası ise Kokteyllerin zayıflığı,lezzet vs.. oldukça yetersiz,ve sunumlar yetersiz.
Menu Kıtapcığıda içecekler için ayrı yapılmış ama oldukça basıt ,bırkaç güne hamur olup tekrar doğaya karışırsa şaşmayın.




Ama Manzara,müzikler,atmosfer güzel,müşterilerin çoğunluğu 16-25 yaş arası olması bayağı dıkkatımı çekti mesela orada çok hoş partiler organize edilebilir.tabii yaş sınırını 22 ve üzeri yapsak daha hoş olur gibi geliyor bana.

Gittiğimde çok güzel gün batımı fotoğraflarımı çektiğimi belirtmek isterim,sizinle de şimdi tabiiki paylaşıyorum.Gittiğinizde eğer gün batımı ise nereye oturmak isteyeceğinize karar vermek zor olacak,fazla çeşit var ve tabiiki manzaraya bakmaktan insan kendini almak istemiyor ki fotoğraf çekmeye benim gibi bağlıysanız.Bar'ın atlıkarıncadan esınlenerek yapılmış olması benım gıbı atlıkarınca aşığını bolca hataları görmesine sebeb oldu :)



Adres:Refik Saydam Caddesi Evliya Çelebi Mahallesi No: 15 Şişhane - İstanbul
nebucurcuna.com
facebook.com/Curcuna
twitter.com/nebucurcuna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder