İzleyiciler

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Çarşambanın sıcağı ofiste başıma geçti

İlginç bir başlık oldu sanki ama gerçekleri yazıyorum,ne içsemin fayda etmediği bir gün bugün.Ofiste kesinlikle başıma güneş geçmiş gibiyim.Bugün pinkylola ofisteyim,yeni koleksiyonlarım için çalışmalar var anlayacağınız,düzeltmeler,indirimler,hatta neler yokki.Kumaşlar içinde kendimi kaybettiğim dakikalarda yaşandı.Çok yoğun ürün grupları hazırlığındayım,bir yandan sağa sola fikir veriyorum.Beyin takımına bende girermiyim acaba :))

Snapple ile aşk yaşıyorum tıpkı nyc günlerim gibi :) ama bitti bitecek şişe oradaki kadar ucuz değil ki burada ,alayım 5-6 tane .1 tanesi zaten 6 tl ,böyle değerli bir içeçek modunda bakıyorum ona.
Yudum yudum içiyorum,aman bitmesin diye.

Yeni Koleksiyon derken ,önceki koleksiyonlarda indirimde özellikle Fashion Project -Cihangir mağaza Pinkylola çeşidi dolu.:)
Hani almayan kalmasın diyeceğim şekilde fiyatlar var.
tabii içerde eba design bluz yada pantolon da alırsanız zaten kombin tamamdır :)
yeni sezonu o kadar renkli ki bayıldım.:))
Yaz bitmesin diyeceğiniz renklerle çalışılmış,eğlenceli ve keyifli.

Gelelim diğer yeni sezon ürünlerimin ve birkaç indirimli ürün grubunun olduğu Beşiktaştaki Opal Butik'e  tek sorun park yeri olsada 2 tane otopark secenegı var ulaşım için.çünkü beşiktaşta park sorunu zaten oldukça zor herkes biliyor.
Ordaki ürünler ve kombinasyonları hazırlayan butik sahibinide hoş bronze takıları görulmeye ardından birer tane edınmeye deger :))
haydıı
benım başıma güneş geçti ofiste ama siz güneş batmadan dolaşın biraz avrupa yakasındakiler ofis sonrası gezmeye ..:))

Not ise: Bayram sonrası 5 günlük online satış ile pinkylola mücevher serisi sizlerle olacak :)
hemde indirimde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder