İzleyiciler

13 Ağustos 2012 Pazartesi

Günaydın....Pazartesi Sendromum

Günaydın,
Ama pazartesi sendromu olmassa olmazlardan sanki hayatımızda,okul zamanımı düşünüyorum ,ılkokulu örnek alalım pazar günü hep banyo günüdü sanki koca hafta bir daha banyoya girmiyorda hep o günü iple çekiyorduk ,bazen pazar günleri banyo merasiminden kaçmak isterdim çünkü,saçla ilgili detaylarla uğraşılması vs.. beni çok yoruyordu,hele ki ertesi gün sınav veya zorlu bir der var ise gerginliğim daha çok artıyordu.Ama haftaya temiz başlıyorduk sonra alı yada çarsamba tekrar aynı hıkaye başlıyordu da hafta içi olunca teyet geciyordu oldukça tuhaf değil mi?
sabahları da uyandırılma konum hiçbir zaman mükemmel olmadı,çünkü uykuyu çok seven ben zamanla ''5 dk daha lütfen,uyandım aslında şuan gözlerimi dinlendirıyorum yada yatağın içinde jimanastik hareketlerimle ,durumdan kaytarmaya çalışıyordum ama asla annem buna izin vermiyordu.Üzerimden yorgan çekilir,düşünün sıcacık yataktayken birinin sabah yorganı çekmesi üşüme hissi ve o kişiye duruma söylene söylene yataktan kalkmak,hiç kendi arzunla kalkmadın mı diyeceksiniz evet 31 yıl içinde sanırım toplasak 7-8 yıl keyfi erken ve huzurla kalkmış olduğum durumlar olmuştur.Uykuyu çok seven ben'e yapılanlar bununla biter mi?uyanmassan su dökeceğiz de tehdit edip tehditin 8-9 dk içinde gerçek olduğu anlar çok olmuştur.Hatta bir sefer üniversitedeydim sanırım,o kadar kızdım ki anlatamam,birde üstüne üstlük dersim o hafta o gün sadece öğleden sonraydı,gec yatmıştım öğlene kadar uyku hayali ile ,sabahın 8.30'nda hain biri tepemde belirdi söylendi bende gitmeyeceğimi söyledim zannetmiş ki hiç gitmeyecegım filan,önce yorganımdan oldum,sonra bangır bangır muzık sesı uzerıne su ,su yuzume hafıf atılmıs sanmayın bayagı döküldü.
Uyandım,söylendim dersim ögleden sonra sadece 4 te ve 1 ders diye !!bu hafta değişiklik var hoca hasta dedim,duşa girdim.


Yani benim iş hayatımda da böyle şeyler olduğunu düşünün ki,başka cins versiyonlar ve saatler coğunlukla çok erken halleri var.Birde kahretsin ki iş hayatım cumartesi-pazar da vardı.İşin en sıkıcı yanı.pazar herkes uyurken yada brunch ıvır zıvır yaparken ben çalıştım.Bu durum dolasıyla da pazar günü erkenden gelen müşteri bazlı tüm insanlara bayağı söylenmişimdir,gidip uyusanıza diye...içimden tabii ki :)
Yaz Aylarında ise bu durum Kış' a göre tavan yapar,çünkü özgür olanlar sanki özgürlüklerini kısıtlamaya mıdır nedir,bilemiyorum inatla sizin uykuyu hayal ettiğiniz saatte başınıza üşüşürler.:(

Sabah sabah içimizi baydın demeyin hayatın gerçekleri,hani belkı biryerlere pazar günü giderken pazartesi gününüde düşünün derim :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder