İzleyiciler

10 Ağustos 2012 Cuma

Günaydın ,Sevgili Cuma :)



Haftasonu Geldi çattı şükürler olsun :))
Havanın sıcaklığından zaman geçmek bilmedi,cumayı atlatırsam haftasonu ne kadar cabuk gecse de keyıflı gecıyor,eger ki İznik'e gidersem başka bir dünyadaymısım gibi geçiyor bu sebeble hersey huzur içinde tamamlanıp yeni haftaya geçiş yapabiliyorum.

Bu günaydın'lı yazıları ben sevdim siz sevdiniz mi bılmem ama  güne fotoğraflarla başlamak gayet ıyı gıbı gelıyor ve boylece bır gunde ıkı post cıkarmayı başarıyorum.:)
Bu aralar yeni projeler üzerinde yoğunlaşmaya başladım,ama konular farklı şeylerle dolu.İşin içinden çıkınca tabııkı hem twitter hemde buradan okuyacaksınız.




Sıra Geldi Günaydın Fotoğraflarına :
Size İznik'e Giderken Yol Maceralarından Fotoğraflarla Cuma'ya merhaba diyorum,
Günün ilerleyen saatlerınde görüşmek üzere...
Pazar Günü içinde günbatımı Fotoğrafları olabılır:)


Günaydın!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder