İzleyiciler

13 Haziran 2012 Çarşamba

Kuru Kafa Çılgınlığı Devam Ediyor....Tshirt

Kuru kafa Çılgınşığı Son hız devam ediyor,ama en şanslılardan bırı olduğumu dusunuyorum bu moda hatırlarsanız 2006-2007 senelerındede yoğun bir akım şeklinde tüm dünyayı sarsıyordu neredeyse,ve başlarda şimdi kadar kolay değildi istenilen parçalara ulaşmak hatta yaratıcılık konusunda sırf benim gibi tasarımcı arkadaşlarım dışında kimse de bu konulara bir yatlınlık bile yoktu,hal böyle olunca hazır giyimin kapılaını aşındıyorduk,Alexander Mcqueeen en başı çeken tasarımcıydı,kuru kafalı fularlarını eminim herkes hatırlayacaktır,ben yurtdısına gittiğimde ve bir tanıdısımızda bana amerıkadan getirince kendimi çok mutlu hissetmiştim çünkü istanbulda deli paralara satılıyorlardı.Elimizi yaksa ne kelime kavuracak türden di,tabii parası çok olup hayatının ayarını bilemeyen biraz da görgü ile gösteriş arasında gelen bünyeli arkadaşlar ise alışverişe kendini bırakıyordu.Ben fularlardan kullandığım şansımdan sonra ispanyadan aldığım Alexander Mcqueen kuru kafa doğal taşlardan yapılmış bir kolye son noktam olup beni benden almıştı.Türkiyede alamayacağım bir fiyata almış olmak zaten en keyiflisiydi.


Sonra Bershka 2nın kuru kafalı tshırtleri Dolaplarda yerini aldı,sonra başkada birsey almadım kuru kafa namına çünkü etrafta okadar çok görür oldum ki kendi aksesuarlarımla aramı bbozacaktı nerdeyse,zaten ben osırada başka bir akıma atladım,arada sırada kuru kafalarımı takıp keyif yaptım,bazen fularımı çantama bagladım ,bazen boynuma ,tshırtu gıydıysem başka kurukafa anımsatacak başka seylerle boğmadım kendimi.
Sonra bir baktım hızlıca akıp gitmiş bu akıp o an rahatladım,nedense bu sefer o kadar yorucu ir şekilde yol almıyor belkide artık doğru tercihler yapmayı ögrendi bu Türk halkı  onu bilemedim,yorumsuz.Çünkü yorumlarsam karışıklık olacak.:) Alınanlar çoğalacak en iyisi kendi köşeme çekileyim ben bu konuda başka zaman eleştiri yaparım.




Kuru kafa Akımı için bu sefer size bir öneri ile geldim.
Tshirt için bıldığımız mağazalara gitmektense bunu hobi haline getirmiş birinin ürünlerini almak daha keyifli olmaz mı?
Hem verdiğiniz paranın az da olsa bır kısmı kumbaraya atılacak ve üniversitede burslu okuyan kız öğrencilere veya lisede burslu okuyan kız ögrencilere yollanacak.

hatta alışverişinizden sonra dilerseniz ,yardım yapmak istıyorum derseniz de bize ulaşıp kıyafet,ve temel ıhtıyaclarla ılgılı yardım paketı yollayabılırsınız.
((Bu kurukafa tshırtlerı yapıp bırde kendını fotografı ıle yollayan Gülten Hanım'a teşekkürler.))

Şimdi Bu cıcı El yapımı Kurukafa tshırtlere gelelım :)
Dantelde sevıyorsanız kaçırmayın derim ,neyle mı kombınleyebılırım dersenız , Kotlar tabııkı baş tacımız  her renk kotla kombınleyın sakın sıyah veya ılla beyaz dıye kafayı takmayın.Renkli kotlar moda  nasılsa. Uzun kloş eteklerle kombınleyebılırsınız.
Hatta Atlet versıyonlarını tercıh edenler içinde alternatıfler mevcut.
Ayrıca mevcut olan dısında da sıparıs verebılırsınız.

Fıyatına gelirsek :) 40-45 TL ARASINDA








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder