İzleyiciler

23 Haziran 2012 Cumartesi

Ben nerdemiyim? Ben Bu ara Misafir Blogcuyum :)

ben bu aralar buraya az yazar oldum niyemi ,misafir blogculuk oynar oldum ve sizinle paylaşmayı unuttum nedense.Yazılarımın ilki normal uzunluktayken 2.cısını yazmak haylı detaylı olunca bayagı uzun oldu ve 2 belkı 3 seferde yazmak zorunda kaldım.Mısafırlıge gittiğim blog sevgili Yeşim Mutlu'nun blogu,Ne mi yazıyorum ?Moda mı,tasarım mı hayır?Başka çok sevdiğim Gezi rehberliği sunuyorum size.İlk yazı Haftasonu kaçamakları arayanlar vardı,twitterda herşey öyle başladı zaten.Yeşimciğim dedi ki bloguma misafir olurmusun,bende tabii dedim.Baktım bir tane yazmak beni kesmiyor.Devam etmekteyim.
Şimdiki yazı yurtdışı konulu hafta ve sonu kaçamağı ismide çünkü haftasonu yetmez ,yetecek gibi görünse de siz ayrılamazssınız,aklınız kalır.O yüzden tüm detayları öğrenmek için sizi bu yazımın olduğu sayfaya bekliyorum,beğenip beğenmediğiniz yeri var ise mutlaka yorum bırakın :)
ayrıca serinin devamı tabııkı geliyor böyle bırakmayacağım.
Hatta önümüzdeki günlerde yeni seyahatlerim olacağı içinde belki taze taze yazarım :))
Eğer burada değilsem anlayın ki orada bolca yazı yazmışım.
http://www.yesimmutlu.com/ysmblog/?p=6820

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder