İzleyiciler

26 Nisan 2012 Perşembe

Kaşmir Yumuşaklığında Eller:Bath and Body Works El Kremi



Genelde Böyle yazılar yazmam için o ürüne gerçekten hayran olmam gerekir,İşte bu yazıyı şuan hakeden bir ürün.Tek kelimeyle Ürün isminin hakkını veriyor,bu üründen Türkiye-İstanbul mağazada var mı bilmiyorum ama varsa almanızı öneriyorum.Kuru bir cilde sahipseniz benim gibi çok kullanacaksınız,o kadar çok kremi deniyorum ki ,doğruyu bulana kadar harcanan paraları herkes biliyor.
Ama gidipte ünlü markaların pahallı ürünlerinden bahsetmiyorum,Neutrogena,burts bee,yves rocher,bath and body works,nivea gibi cebimizi daha az yakacak ürünleri denemeyi kastediyorum tabii bunlar birleşince cep yakıyor:(

Gelelim Benim nerdeyse mucizevi ürün adını vereceğim bu el kremine,vücut ürünüde listelerine eklenmişonuda edınmelı ama shea cashmere,ipek yumusaklığı yokmuş olsun.Ellerım ve ayaklarım çok kuru bir yapıya sahıp hatta kışın bazı zamanlarda, çok soğukta elim çatlayıp kuruduğunda kanayacak kadar kuruyor.Birde diğer yanı var vücudumda sadece ellerim ve ayaklarım terliyor.(kokusuz :))))
Ve kuruyunca yıne donuk ve kuru kalıyor işkenceye dönuşuyor.Sankı susuz kaldığınızı düşünün hiçbir farkı yok.Çok susadığımı hissederim kuruduğunda ellerim ve suya yani neme ihtıyac duyarım mutlaka krem vs benzeri birsey ararım ve çantamda mutlaka bırtane vardır,olmadığı anlarda yaşadığım işkenceyi düşünün.Susuz kalmak Tek doğru tarifim.



Ürünün İsmi :True Blue serisi-Shea Cashmere and Silk Hand Cream -El Kremi
Öncelıkle gene klasık denemeye ufak boyu aldım,fıyatta uygun olup, 3 aynı boy urun 12 dolar olunca ee ayak urunu,el spa ve vucut spa ve bu urun denemıs oldum.Ve çok memnun kaldım.
Ürünün Kokusuda yapısı kadar müthiş,agır degıl ve elinize kremı surdukten sonra kaşmir yumuşaklığını hissediyorsunuz,oysa kaşmir kazağı giy deseler, alerjımden tüylerle aramdaki alerjik bağdan giyemem ama elimi sürebilirim.O müthiş yumuşaklık ellerinizde.

Ürün İçeriği:Afrika shea yağı olması en buyuk etken ,ayrıca mongoliyan aloe yaprakları


Denemeye değer ,şimdi ürünün sonu geldi Mınık seri şimdi 3 adet stoklayacagım,nasılsa kampanyalar saolsun.

:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder