İzleyiciler

3 Nisan 2012 Salı

Benim İçin Macera Başlasın!!!

Macera Dolu :Ayakkabı Haftası Başlasın
Burada havaların sevimsiz olduğunu biliyoruz,Sanki Heryerde öyle bir tek Brezılya'da ve Miami'de ıyıymıs bende oraya göç etmeye karar verdim :) Belki bahamalar :)
Şaka bir yana gerçek olmasını isterdim ki,Çoğu hayallere inanmaya devam ederseniz sonunda oluyor.Asla inancınızı kaybetmeyin.
Gecen Gün Ayakkabı yazısı yazmam gerektiğini söylemiştim ya,Artık yazıyorum.
Baharı rahatlıkla geçirebileceğiniz ,gündüz,işte,iş sonrası,gece davet gibi secenekler sunacagım .
Modeller çoğunlukla kurt geiger kaynaklı olsa da size zara ve nine west bu sezonu önerebılırım.Özellıkle zara bu sezon fıyatlarıyla el yakmıyor ama hala elım yanabılır dersenız alternatıf yerlere elınızde Bahar için uygun modeller rehberinizle gidebilirsiniz,Tahmınımce ;İnci,Hotiç,bambi gibi markalaın da Zara'dan aşşagıya kalır fıyatları olmayacagına emınım.Ama belkı sonrasında benımle paylaşırsınız.
Ayrıca Flower ayakkabı fıyatları bazen el yakar ama bolca taksıt secenegıne hayır demeyenlerdensenız,oradan bır bahar ve yaz grubu edınebılırsınız.
Neyse Haydı Ayakkabılarda Maceraya Dalalım Artık Sabırsızlıktan ölüyorum....
Not:Belki Bir ara herkes bana yenı bahar-yaz gardrobunu paylaşmak ister.:)

Macera Başlıyor!!!!!!

Gündüz/Day
işe giderken veya dışarı öğle yemegıne vs.. çıkarken

Markalar: Kurt Geiger-Nine West- Anne Klein- Aldo- Zara-Studio Rain-

Babetler: SERİ 1 :







































.....GÜNDÜZ/DAY : SERİ 2 'Yİ BEKLEYİN:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder