İzleyiciler

9 Nisan 2012 Pazartesi

Ayakkabı macerası Devam

Aslında yazıları arka arkaya hazırladım,3 tane ayakkkabı maceram hazırdı sadece gunlerı belırlemem gerekıyordu .Ama gecengun sayfada bı baktım gereksiz taslaklar olmus bıraz düzenlıyım derken onlarıda sıldım,sonra dönup aa yazdıklarım vardı dıye hayıflandım.

Şimdi Kısa öz takılacagım çünkü yeni yazılarım var.:)
Sırada,Instagramdan takıp edenler bılır yemek yapmak benım için herzaman basıttır sadece markete gıder alır hayal eder pişiririm kitaplara bakmam çok enderdir,bırıne bundan bukadar koyayımmı su veya yag demıslığım.Belkı bır yetenek belkıde doğustan gelen bırsey cunku 4 yasımdan berı kek kurabıye faalıyetlerındeyım:)

Bu konu bu haftanın bır sonrakı konusu Oyuzden Önce ayakkabılar:)

Ne demıstık ;Günlük İşe giderken yada arkadaşlarımızla gunduz yemegı bahar ayını gecırmemız için sımdı sıra topuklular serısınde en sevdığım kısım bu olmasın sakın:)
Unutmayın etek ve kotlarla herseyle herzaman kombınleyecegınız ayakkabılarınız tabııkı vardır,ama sokakta görulen bazı moda hataları gıbı olmamak için dikkat edin,sizin gözunuze güzel gözuken başkasına güzel gözükeceği anlamına gelmez.Neyse ki burada sadece belirli noktalarda bunlar göze çarpıyor asyalılar ilginç ötesi giyiniyor.:)

konuya gelıyorummm çok uzattım:)












Bu kısım neden bu kadar kısa sadece gunduz rahat ayakkabılar tercıh etmemız akşam için gayet ıyı olacaktır.
Akşama gecsek mı haydı:))cabuk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder