İzleyiciler

7 Eylül 2011 Çarşamba

MİDİLLİ'de 2.gün 28 Ağustos Pazar

Midilli'de 2.gün :
İlk gün çok yorgun olduğumuzdan yemekten sonra otele gelip,denize gideriz diye hepimiz yataga uzanıp kalmışız.Uyandığımda sabah önce 4 tu sandım ki akşam 9 fılan tam tersıne herkes uyuyor sadece babam uyanmış su içiyor,bana da su verdi tabii uykuya devam tekrar sabah 6da uyandım.Kahvaltıya 8 de gittik,inanılmaz bol çeşitli ve keyifli bir kahvaltı yaptık.Sonra da rotamızı çizdik,fakat babam inat edip navigasyon almadığından iş benim iphone 4 'e düştü.Haritayı ayarlayıp yolumuzu çizer olduk.Ve yola çıktık
Rotamızda belirlediğimiz noktalara doğru öncelikle;Loutra,Scala Loutro,pigi,kedro gezdik.İstediğimiz plajı bulana kadar gezdik.Araba kiralarken dikkat edilecek husus:Yollar ve sokaklar dar ,Küçük araba seçmeye çalışın:)Bizim gibi.
Her yerde eski zeytinyağı fabrikaları karşınıza çıkıyor.

Zeytin Ağaçları tüm ormanları oluşturacak kadar çok,ve gözdeleri o kadar eski ki,şaşırtıcı:)

Sonra aradığımız plajı bulduk.:)

Scala Kallonis

önce Yemek yedik çünkü o kadar dolaştıktan sonra açlık tavan yapmıştı

.Sonra Plaj Kısmına geçtik çok hoş bir plajdı,özellikle şemsiyelere bayıldım.
Ama deniz Çok güzel ama çok sığdı,denizde bayağı yürüyorsunuz da anca derinleşiyordu,bayağı keyifliydi.Yunanlılarda çok içten ve sıcak insanlar orada ilk bunu farkettim.

Kediler balık kılçıklarını bekler,sonrada böyle temizliğe başlangıç yaparlar.

Denizin ne kadar sığ olduğunu solda suda ayakta olan insandan anlayabılırsınız.en uzak noktada bıle ayagınız değiyor ama eriştelere kimsenin basası gelmıyor.:)
Babamla soda istemeye karar verdik,gelen soda Tuborg soda oldu,meğerse suya asit eklenerek yapılıyormuş tuhaftı.hiçbir ülkede böyle bir ilginçlik olmamıştı,neyse diyip Tuborg Soda'larımızı içtik.O sıcağın altında.

Sonra Otele dönüş ve hazırlanıp akşam yemeğine hazırlık.