İzleyiciler

12 Eylül 2011 Pazartesi

İFW' 2.GÜN dEVAM (8 EYLÜL PERŞEMBE)

Biz defileden çıktık,herşey iyi hoş Simay Bülbül'ün 2.bölüme gidecegiz sadece bize söylenen saatin yanlışlığını o topuklularla işkence halinde Galata'ya varınca öğreniyoruz.Diyeceksiniz ki biz 14:30 da prezantasyona gittik,tamam ondan haberim var onun yerine beni 18:30 da olacak ona cagırmıslar fakat saatı bıldiren kişiyi arayıp saat 18:00 da ısrarla teyit almama ragmen bana ısrarla 19:00 dedı,ee taksıler oraya gıtmıyor zaten yuruduk,fakat yanımda yedek ayakkabım var oraya vaktımız dar gıdecegız diye degıstırmedım ayakkabıları onlar elımde dolaşıyorum öyle.:)Saat 19:15 te Galataya vardığımızda ınsanlar tuhaf karsıladı,After Partyde davetlıydık,size onunda başlama saatı yanlış verılmış dedıler,ee yanlış verişlmişte gezmeyecekmıyız bız üst katı der gibi bakıyoruz.Pr isiyle ilgili olduğunu anladığımız kişi yanımıza birini vererek bize ust kata yönlendırdı.Herşeyın En Güzel Kısmı 2 kişi Gezdik,Beğendıkleımıze Baktım ,sonra terasta 5 dk mola verdik.
Simay Bülbül Koleksiyon :

Simay Bülbül'ün yanında çalışan tasarım ekibinden olan kişi:1 ay içinde bu koleksiyonu hazırladıklarını söyledi.


 En beğendiğim bu oldu :)
 Terastan Müthiş Bir Manzara:


Ve saat 19:45 sıralarında oradan ayrıldık,en azından birşeyler yiyip,21:30 'da After Party'e gıtmek üzere
Yemeğimizi yedik,tekrar geri dönerken kendimizi Bershka'da bulduk.:)




kurbaga Prens:)yüzük

Saat:21:30 cıvarında After Party'nın Yolunu tuttuk:)
Simay Bülbül ile konuşup Tebrik ettik:)
Oben Budak Müzikleri İle çoştuk.


 Esra Ve Ben :)




Binboa lı çilekli İçkilerimiz ve Üzümle çok keyifli bir gece geçirdik.
Gece'de bir çok ünlü isim vardı.Zaten Twitterda herkes an be an o anları paylaşıyordu.
Eve geldiğimde saat:02.30 idi,Çok keyifli bir İfw günü bitmiş yenisi başlamak üzereydi.



İFW 'İSTANBUL FASHİON WEEK 2.ci Günü Ne giydim?
ELBİSE: Ricci&Co
AYAKKABI: ALDO
PORTFÖY: PİNKYLOLA MARKA
KOLYE : İZNİK ÇİNİ TASARIM

YEDEK AYAKKABI-SANDALET :DONNA MARKA  


İFW 3.GUN YAZISI YAKINDA:)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder