İzleyiciler

9 Eylül 2011 Cuma

İstanbul Fashion Week 2.gün 8Eylül 2011 Perşembe

IFW'nin 2.günü çok hızlı geçti yada herşeyi okadar çabuk yapmak zorunda kaldım ki bana öyle geldi belki de Bilemiyorum Şimdi defileleri ve detayları anlatırken bunu farkedeceksiniz.
O gün için Nejla Güvenç ve Simay Bülbül için gelecektim.Fakat Planlar oldukça karıştı,ikisinede  gittim ,görünürde sorun yok ama.Göreceksiniz ki öyle değil.
Öncelikle İlk gun yaşadığım dolmuş kuyruğu yorgunluğu ve dönüş trafiği işkencesinden kaynaklı olarak Araba ile gitme kararı aldım herşey buraya kadar oldukça normalde taaki 2 yıl önce Annemin İngiltereden aldığı 'Ricci&Co'marka elbiseyi ilk defa, giyip arabaya binene kadar.
Vaktim bağlı İfw'de defıle başlamadan 1-2 saat önce olmaya çalışmalıyım zaten trafık korkunc hallerde,neyse daha köpruyu gecmeden bir dekolte sorunum çıktı yol boyunca dekoltemle kavgaya tuttuştum,twitterdan bunu zaten sürekli dile getirdim.:)

Sonunda Avrupa yakasına Galatasaray tarafa vardım ve Eba Design'in önune arabamı parkettim ,O gun için Giydiğim yüksek topuklarımla hiç yokuş yürümeyi düşünmeden esra ile taksiye bindik,klasık homurdanan bır taksıcı ile taksicinin homurdanısı ile bizim defileye gec kalmayalım dıye yürüyerek alana vardık.Kapıda Tuhaf bir sıkıntı yaşadık,davetiyemız var ama zarfla veriyorlar ve komik olan benim isim yok olmuş.Neyse Esranın Davetıyesı var benımkınede cözum bulundu içeri gırdık ,yerımıze yerleştık fakat ilk gun hiç olmayan numaralı oturum meydana çıkmış olması oldukca saçma oldu,En ön sıraya Ünlü simaların isimleri yazılmış onlar oturuyorlar,ama pek önemli.Ne anlayacaklar onlara sonrasında alışveriş olacak bir defile  ve basın onları ön sırada oturdu diye fotoğraflayacak aman ne mühim.

Ve Derken Defile Başladı:
Nejla Güvenç-Nej

Bu hikayeli Başlangıçlar Sanırım Hepimizi Cezbetti diye düşünüyorum.








Normalde Photoshop olsa kesip biçmiş fotograflarla oynamıştım,başka bir bilgisayardan olunca bu seferlik böyle :)


 ve Defilenin nası sonu geldi diyeceksiniz o gün fotograf makinemın şarj etmiştim fakat bir sorun sebebiyle böyle oldu,iphone'a kaldım yine.Olduğum yerdende foto anca bunlar bana kaldı.

Defilenın en Önemli İsmi ise finalde çıkan 'Ahu Türkpençe'oldu:)

devamıı az sonraaa
başımıza neler geldi neler:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder