İzleyiciler

31 Mart 2012 Cumartesi

bU aY nE gİYDİM:)

Her günü tek tek yazssam olmayacak ,baktım toplu halde daha bı sevımlı .Oyuzden bu yazıyı yazmaya karar verdım.
Bu ay ne giydim kısmını emınım herkes begenecek,bırde saclarım degısınce daha farklı renklere yonelır oldum oyuzden daha bır hoş gozukuyor gözume.
Fotografları genelde evden cıkmadan ayna onunde olusturdum cok dogal olarak:)

Bakalım Beğenecekmisniz:) Fotograflar amatör tabii iphone ıle aynadan fılan olunca:)
aslında boyle fotoları duzenlı dıs mekanda olustursam bayagı hoş olacak ama bahar gelsın olusur:)

BLUZ:ZARA
TAYT:ZARA
BOT:ALDO
SAAT :TOYWATCH
PANTALON:H & M
AYAKKABI :ALDO (HER IKISIDE )ILKBAHAR 2012
ÇANTA:BLOOMINGDALE'S
TSHIRT:H & M

BLUZ: ANN TAYLOR
ŞAL/ATKI: ZARA
YÜZÜK:H M

BLUZ:ZARA (2012 BAHAR)




BABET:H & M (BAHAR)
JEAN: MAVİ JEANS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder