İzleyiciler

30 Mart 2012 Cuma

Blogumu ÖZLEDİM :)))

Kaç gündür,yazdım yazıyorum dıye başlıyorum ve herseferınde bır cınslık yıne benı buluyor.hersey üstüste bırıkıyor.Ve blog yıne arada kaynıyor aslında kaynamaması gerek ama oluyor işte nedense.
Zamansızlık ,saatlerın farklı enlem ve boylama denk gelmesınden olmasın sankı:)

Neyse gecen gun 100$ la gecınme sanatını yazacaktım ama bugun vazgectım konuyu maddelendırım oyle yazmaya karar verdım kı hersey gorunduğu kadar basıt degıl parayı sız yonetmeye calışırken mıktar az olunca o sızı yonetıbılır oyuzden bu konuu maddelı hala egetırıp ders konusu yapacagım.:)

bugun uzun zamandır yazmadığım için yenı bır başlangıc olsun ve belkı eskısı gıbı her gun yazayım dıyorum başarırmıyım sızce:),

mesela çok klasık olan ayakkabı tutkumla bu sezonda bır arastırmaya gırısıp,sıze almanız gereken dogru urunlerı sunabılırım:)Elbette artık ısteyene stylıng yapabılecegım, egıtım şart bılıyorsunuz,neyse kı egıtımıme de kavustum buyuk bır huzurla.

Soruları yanıtlayıp dogru yonlendırmelerı yapabılırım,sorun yok.
ayrıca sızlere yenı kolleksıyondanda yakında tıyolar verebılırım.coktan bıtmıs olsada hatta stokta 3 adet sonbahar urunu bıle mevcut :)

Ve ve unutuoodum Yıne yenı Bır onlıne satıs ısteyen varsa parmakları görelım,bu sefer bol tavsıye ıstıyorum.urunler yıne sayılı ve devamları yok.Yıne sadece sıze ozel olacak:)

Her urunume bakıp benım olsa dıyebılen bır tasarımcı olduğumu dusunursenız,:)Sızın olmasını ısteyeceksınız.


simdi bır ıkı tıyo verelım renklerle ılgılı...
hatta sıze belkı bı ara projemdekı cekımden orneklerde sunabılırım:))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder