İzleyiciler

29 Haziran 2011 Çarşamba

PinkyLola Tatilde ....

Eee sonunda benim Tatile gitme vaktim de gelimiş oldu.Her yıl gittiğimiz yer olan Bodrumdayım.Heryıl buraya gelişimiz hep aynı dönem çünkü burada devremülke geliyoruz.uz 15 gün boyunca ev bizim evimiz.
Zaten bu 15 gunun mülk sahibiyiz,yani sonradan gelip kıralamıyoruz.
Burası çok keyifli bır yer takrıben 16 yıldır gelıyoruz.Herkese tavsiye edbilecegım mukemmel bir denize sahip,Kadıkalesinde ,Turgutreis'e girdikten sonra sagdan Gümüşlük-Kadıkalesi sapağından gidiliyor.
Ama bu sene buranın yolları berbat ,Bodrum ve aralardaki semtleride dahil yolları kazmaya başlamışlar hemde yazın başında tam bir rezalet.

Ben şimdi kimseyi sıkıntıya sokmıyım benim tatilimi sizde benimle keyfini çıkarın diye Tatilimi sizlerle paylaşıyorum.

Buarada 15 gunluk tatılım bu sene 10 gune ındı zaten kaç yıldır tam tatıl yapıyormuydun ki sen diyenlere duyuyorum,tabiiki hayır sadece ortaokul ve lise zamanı 15 gunluk tatıl yaptım onun dışında bırde gecenyıl:)
Daha öncelerı ya hiç gelemedım ya da geldığımde 3 gun ıle 10 gun arası tatıl yapabıldım:)

Şimdi gelelım Fotograflara:)
Ayrıca mutlaka yorumlarınızı bekliyorum...

Not:Bılgısayarım arızalandığından sıze bu yazıyı vaktınde ulaştıramadım.Neyse ki tatılım henuz bıtmedi:)


Tatile giderken bikini hangisini seçsem diye karar sonucu secılen ekip.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder