İzleyiciler

25 Mayıs 2011 Çarşamba

İKİZLER bURCU 'iÇİN Dekorasyon Önerileri



Merhaba,
Herkese :))
Bloga biraz ara vermiş gibi oldum ama çok yoğundum.Tekrar sizlerleyim.Ve bu sefer Dekorasyonla
ilgili bilgiler vermeye karar verdim ve bunu burçlara göre yorumlamaya karar verdim.
Öncekı burclar bana belkı kızacaklar ama koç ve boga burcu merak etmeyın yoğun istek olursa yazaım:)

İkizler Burcu(22 Mayıs-21 Hazıran)
Değişim ,Çeşitlilik,farklılık ve hareket İkizler burcu için olmazssa olmazlardan.Belkı Bunu okurken bıraz yay burcları da kendılerınden birseyler bulabılır dekorasyonla ılgılı.
Akıllarına eseni o anda yapma takıntıları,değişikliklere  olan açıklığınız ve kolayca vazgeçebilmeniz nedeniyle ,ruh halinizin gerektirdiği her şeyi aynı mekana toplayabılır,ekletik kavramın sınırlarını zorlayabilirsiniz..Ama genel olarak pop çizgilerdeki renkli,oyuncaklı,canlı tonlarda,ilginç formlardaki mobılyalar size göre.
Turuncu koltuğun üzerine mor yastıklar ve desenlı yastıkları karıstırıp kullanabılırsınız.,aynı mekanda cam sehpa ve yıne renklı bır lambader veya avize ıle o mekanda mutlu olabılırsınız.
Ama değişkenlık ruhunuzda olduğundan bu yaratılan mekandan sıkılıp yenı bır mekan yaratmak isteyeceksiniz,ama öncekı mekanıda sevıyor olacaksınız bu yuzden mevcut mobılyaları guncelleyerek kullanılmasını tavsıye ederım.Yıne renklerle oynayın.

Örnek :Renklerle oynayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder