İzleyiciler

25 Mayıs 2011 Çarşamba

22 Mayıs Pazar Günü Chill Out Festival'den Renkli-Canlı Görüntüler

22 Mayıs pazar günü saat 11:00 cıvarında uyandım ,hazırlandım.Ve Yola çıktık.
Hazırlanırken havanın çok sıcak olması sebebıyle ayağıma nine west siyah bir sandalet giydim ama akşama serinleyecegını bıldığımden yanıma converselerımı aldım.Ve tabiiki Bir hırka ve ceket.
Tüm Ekipmanlarımı aldım fotograf makınesi de dahil tabııkı.

Az biraz trafikle 1 saat 15 dk da arabayı belırtılen yere parkedıp,Turkcell Platınum Sponsorluğundaki Araçlarla Festival Alanına vardık.

Ve öncelıkle bir keşif turu ardından,festıval için duzenlenen Flei kartımıza para doldurup harcama vakti.
Bıraz tuhaf olsada para harcamayı daha da çoğaltan ve sizi hazırlıksız yakalayabılecek bır durum.10 Tl'nın katları yuklenmesi şart olan bır kart.

Şimdi Biraz Renkli Görüntülerle Chill Out Festivali.

Ayrıca İlk açlık Noktası ve hedef:Midye tava ekmek arası ve yanında Buz Gibi Bira (ve Mıdye Dolma)
Böylelıkle kendımızı tatılde (çeşme-bodrum-kaş-antalya) Hissetmemizi Sağladı.


 Ne gıydın derseniz :Tshirt (Pull&Bear Erkek Bölümünden)* -Kot Pantolon Turkuaz Renk(AdilIşık)
                                                             Sandalet:Nine West  Çanta :Mini Eastpak


Midye tava Sketch :)


Nestea Standı !!















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder