İzleyiciler

14 Ekim 2011 Cuma

Suprizzzz Ve 100:)

Merhaba,
Uzun zamandır bloguma giremediğimi sürekli heryerde söylenip duruyordum,bir şeyler benim bu mızıldamama dayanamadı sanırım,bari biraz girsin ne yapacaksa yapsın bende bir baktım ki..
Pinkylola marka blogum 100 kişi olmuş :)Kutlama yapabiliriz.
100.kişiye hediye vereceğimi de söylemiştim.Duyurular yapmıştık,'Hanımeli' isimli kullanıcı 100.kişi olmuş.
Hediye'ye gelince pinkylola tasarımı çanta :)
artık daha nice Yüzlerce Kişiye ,Hediye vermeye devam edeceğimi unutmayın ...Takipte Kalın

bundan sonraki hediye :180.kişiye fakat ınstagram ,facebook sayfasından ve twitterdan pinkylolamarka'yıda takip ederseniz.Orada da bir süpriz sizi bekliyor,çünkü oradan da hediyeler veriyorum.


Hediyenin Fotoğrafını Şimdilik Paylaşmıyorum,Sadece Şanslı kişinin bana bıldırecegı 3 sevdığı renge ihtiyacım var.

1 yorum:

  1. 100 kisiye ulasmissin bravo! bu arada ben twitterdaki pijama kardesinim;)

    YanıtlaSil