İzleyiciler

30 Mart 2011 Çarşamba

www.pinkylola.com Tekrar Yayında!!!

Herkese yine uzun bir aradan sonra merhaba
Merhabaaaaaaaaaaaaaaa!!
En son yazımı yazdıktan sonra bloguma ulaşım engelli ile karşılaşmıştım hemde tam bir firmaya göstereyim derken bi baktıkkkı mahkeme kararı ıle engellenmıstır dıye yıne o kirli ve beni sankı suçluymuş gıbı gösteren o kırmızı fontlu yazı.
Neyse ki sanırım herşey normale dönüyor gibi...
http://www.pinkylola.com/ sayfam normalde 2007den berı var fakat format olarak blog formata gecmeye karar vermıştım ,ama aksaklıklar sebebıyle de yenıleme yapma kararı almıştım.

Şimdi sayfam farklı bır şekilde aktıf yazı yazmaya blogdan devam edıyorum fakat oraya aktarım yapacagım zaten facebooktan takıpte olanlara da bılgım var Pinkylola Marka isminde kişi açtım Herkes o Kişiye ekleme yollayabilir.
En azından urunlerı takıp edebılırsınız,burada bır aksaklık olursa orası surekli onlıne modda:)

http://www.pinkylola.com/ sayfamda ürünlerin satıldığı yerlerle ılgılı bılgı,her ay hangı yarısma hangı sayfada onun bılgısı var.
bu haftasonuna kadarda 2011 kış ve ılkbahar urunlerden ufak görseller eklenecek,Böylelıkle begendığınız olursa bana mail ile ulaşarak urunun yerını veya urunu satın almak istersenız destek alabıleceksınız.

Bılıyorsunuz ki Pinkylola Ürünleri 1 er adet buyuzden acele edın !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder