İzleyiciler

15 Şubat 2011 Salı

Kurt Geiger''Sen Bir Harikasın!!!

Bu haftasonu doğumgünüm olacağından,ve benimde en sevdiğim şeylerden sıralama yapsak 1.numara için yarışacak olan ayakkabıyı  konu yapmaya karar verdim.Nedense bu sene doğumgunumde herkes bana ayakkabı veya ayakkabı ıle ılgılı herkes bırseyler alsın istıyorum.Bu yıl ayakkabı yılım olsun.
30.yaş kutlamalarına bu şekilde damga vurulsun.
O yüzden de bu haftanın konusu hediyeler ıvırlar zıvırları okuyabilirsiniz,şaşırmayın:)
Ben de bu doğumgunum için yeni favorim olan 'Kurt Geiger'markasından bahsedeceğim size.
Mükemmel stilettoları çoğu markaya göre uygun fiyata satan bu marka,Yine Türkiyede biraz pahallı desem mi demesem mi bilemiyorum,İndirime girmiş mesela istinye park mağazası ama ürün kalmamış.Kalan numaralar genelde 36,40 bu da coğunluğa uymuyor şöyle de bir dezavantajı var bu markanın.İngiliz kalıplarının dar olmasının laneti...
38 giyen 39 almak zorunda ,mesela ben 38 gıyıyorum ,38 numarayı denemek istemedim biliyorumki kalıbı dar vaktınde glamour dergisinde okumuştum bu durumu haberim var ama yınede tam nohut rengı ıle ten rengı arası aradığım ayakkabıyı buldum dedım dedı ki satıcı 36 ve 38 kaldı ..38 yanı aslında 37 numaraya tekabul edıyor,36 da 35 numara gıyene..sonuç ayakkabının fıyatı 300'lerden %50 ınmış ama olmuyor.
Neyse pazar günü öyle şeyler oldu ki mağazada en beğendığım ayakkabıları denerken bır baktımkı bır tanesı bana sevgılıler gunu hedıyesı olarak alınmış bile.
Ben de o cıcı hedıyemı doğumgunumde gıyecegım
Buraya resmını eklemıyorum doğumgunumden sonra kesınlıkle ekleyecegım tabııkı:)
Şimdilik uğuru kaçmazsın.
Ama ben size yeni sezondan Kurt Geiger ve Carvela marka farklı ürünlerin fotoğraflarını paylaşacagım.
Türkiyede bu markaya daha fazla önem verilmeli,daha çok ürünü olmalı bence.
Buarada yazmalıyım.
İstinyepark mağazada Kurt Geigerin yanında miu miu ve dolce&gabbana magazalarının olması ise insanı kendine hayran bırakıyor..
Dolce&gabbana vıtrındekı pembe tıpkı barbıe ayakkabısı da benı kendıne hayran bıraktı fıyatının 750tl olduğunu ögrenıp belkı ındırımde numarası kalsa dıye hayal ettım.
Ama miu miu mor süet topuklularda aklımda kaldı.
Acaba biri bana alsa olmazmı:DD
şimdii Kurt Geiger Ve Carvela:








Buaradaki fiyat aralığı yenı sezon urunlerın 279 tl ıle 550 tl arasında degısıyor
ama ındırıme mutlaka bakın 1 numara kuçuk denemeyı unutmayın:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder