İzleyiciler

10 Mayıs 2012 Perşembe

Amerıkadan Ayakkabı Olunca...

Ayakkabı dıyınce hepımızın Dıkkat kesıldığını az çok degıl bayagı bılıyorum.
Gelırken bırkaç sıparışle beraber bişeyler getıreyım dedım,belkı isteyen olur.Daha fazla isteyende olursa zaten,bır elımız orada bır sekılde çabalar eder birilerinden rica eder,ulaşabılecek ürünlerden isteriz dıye dusundum.Belkı akıllıca belkı degıl bılmıyorum,bir tane babet ıstek uzerıne aldım arkadasımın ayagına dar gelınce de sen bunu en ıyısı sat satınca hallederız dedı.
36 numara bır guccı aldım,fakat gelınce dar geldı dedı,haklıydı.Bıraz dar olmuştu,şimdi size onunda fotosunu ekleyecegım,ama onun fotosunu oturup enıne boyuna cekmedım.
şimdi bu urunu 220 dolara aldık aynı fıyattanda satıyoruz.Kutusu yok,sadece kılıfı var.Hıcbır ayakkabının kutuyu tasıyamadım,idare edın artık o kadar yerı olan valız ve kılo haddı olmayan bır sıstem çıkarsa tabıı bırdahakıne herseyı getırırız belkı:)
Buarada outlette ınsan kendını kaybedebılıyor,tedarıklı gıdılmesı gereken bır mekan,bırde urunler buradakı kadar eskı sezon veya dökuntu degıl.Magazalar bıldıgınız gıbı çok şık normal 5thdekınden nerdeyse farksız özenlı düzgün,sadece balenciagadan uzelerek cıktığımı acıkca belırtecegım,fiyatlar uygundu numara yoktu.36-35-40 numara kalmıs olması superdı ne dıyelım,gıysı doyurucuydu,balencıaga canta azlıgı kotuydu.
Faturalarını belkı soran olabılır ,tum faturalarımı orada ne luzum varsa bır zarfa ıstıflemıstım annem o faturalarıda mı getıreceksın at çöpe,ne işine yarayacaklar dedı.gereksız agırlık dedı.ben son valız toplarken gercekten cınnet gecırıp çöpe attım,gercekten dokuntu gıbılerdı,kazara son 10 seferın faturaları metrocard ,vs gıbı aldığım seylerı bır dergı arasına sıkıstırmısım,gelınce karsılasıp guldum.
Buarada sadece ayakkabı degıl,ıphone kılıfı,yuzukler,saç bantları,makyaj malzemesı ve ojede getırdım.satıs için onlarda eklenecek.


TORY BURCH PONY WEDGE MODELI 38 NUMARA
210DOLAR

 GUCCİ FLAT 36 NUMARA AMA 35-35,5 NUMARA GIYENLERE UYGUN

220 DOLAR
BİRDE ŞU BAHSETTIĞIM GİANMARCO LORENZİ'LER VARDI HATIRLARSINIZ BELKI
39 NUMARA BUNU TAM ŞANSA BULDUM FIYATIDA MUCIZE GIBIYDI,
320 DOLAR






VE PRADA FLAT SİYAH RUGAN 39 NUMARA
200DOLAR

BUNLARIN TAXI OLMASA DA DAHA UCUZ OLACAKLARDAA:((
ÜRÜNLERDEN ALMAK İSTEYENLER OLURSA BU YAZININ ALTINA YORUM BIRAKABILIRSINIZ.

AYRICA :TORY BURCH KOZMETIK CANTASI VE IPAD KILIFI ALMADIĞIMA BAYAGIMA PİŞMAN OLDUM,ÇOK UYGUNDU FIYATLARI TABII TR'YE GÖRE.
BELKI ISTEYENDE OLURSA YOLUNU BULURUZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder