İzleyiciler

23 Şubat 2011 Çarşamba

Doğumgünümden Sonra.....

PinkyLola 20 Şubat 1981 günü karlı bir havada İstanbul Taksim Hastanesinde saat 12:30-45 cıvarı Hemde Tam Ezan okunurken doğmuş:)(ezan tam saatını bılmedığımden cıvarı yazdım maalesef)

Hava öyle kötüymüş ki yollar kapanmış ,hastaneye çoğu kişi varamamış hatta Babası bile gidememiş ama isim babası  varmış önce hastaneye ona isim babalık yapmış ama o ilk görenlerden olmuş.
Sapsarı saçlı doğmamış ,Kızıl saçlıymış ilk doğduğunda herkes pek şaşırmış zaten sonra saçları dökülmüş bu kızıl saçlar bu seferde aile panıklemış eyvah bebeğimizin saçları dökülüyor derken sapsarı saçları çıkmış kıvır kıvır,bukle bukle...
Çoğu kişi onun kız mı erkek mi olduğunu bılmedığınden bööle kıvırcık bır bebegı erkek sanıp hep araba vs.. Getirmişler ve tabii klasık oyuncak ayı.:)

Belki çocukluktan mı kalmış bilinmez ama arabalara merakım vardı neysekı,kardeşim olduktan sonra onunla araba oyunu çok severek oynardım .Hatta kolleksıyon yapardık ,araba kavgası bıle cıkardı.
Bır de transformers fanatıklığı tabııkı.
Şimdi böyle bir post yazmak Kadersel bir faaliyet olsa gerek çünkü pek tesadüflere inan biri değilim aslında,bazen alışkanlık sonucu ağızımdan çıkıveriyor nedense bende bozuntuya vermıyorum cunku olması gereken bu dıye duşunuyorum o an söylemem gerekıyordu.
Neyse Biz geri dönelim bu PinkyLola'nın doğum serüvenlerine.
Şöyle bir gercek var ki Uykuyu çok sevıyorum ,uykuyu ve beraberınde rüyalara çok bağlıyım.
Belki de o yüzden 3 gün kadar geç çıkmışım..Sıcakmış içerisi ve uyku doluu ohh miss takıl orada,zaten bayağı kilolu doğmuşum yani şuanki halimle alakası yok.Tombik bir bebekmişim.
Yanaklar tombik ,beden öyle.:)
Ama bakıyorumda resımlere acaip güzel bir bebekmişim ,herkes de bayılırmış,oyüzden benımde kendıme bayılmam pek normal sanırım.
İnşallah ilerde benimde böyle güzel bebeğim olur diyorum:)


bakınız nası şişko

dedem ve ben

Konu taaa nerelere geldi dimi Korkmayın herşey tatlı tatlı gidiyor..
Az sonra doğumgünü hediyelerimden birkaç kare :)
Ama önce benim doğum resimlerden koymak istiyorum.
30 yaş gelince böyle bir yazı gayet iyi oldu.:)


annem ve ben

babam ve ben

anne&ben

sarıyerde babaannemlerın ev merdıvenlerde anne&baba&ben




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder